God morgon 2007-05-21
Morn, morn. En normal arbetsvecka igen. Håller på och jobbar med min hemsida som jag inte gjort något åt på länge. Sköt om er idag
God morgon!
Skönt att det är måndag igen, tycker inte att jag har varit annat än ledig ett tag nu. Det är mycket som måste tas igen på jobbet efter alla lediga dagar.
Håll tummarna för mig är ni snälla, ska till banken efter jobbet och be lite snällt om ett litet lån på typ 1 miljon, lite drygt… Vår drömlägenhet som vi har suktat efter i 8 år är ÄNTLIGEN till salu och vi har fått möjligheten att köpa den. *hoppas*
Ha en bra dag!
Håller alla tummar, Lullan

God morgon
Håller med Lullan, skönt med vardag igen. Håller tummerna för dig lullan.
För oss blir det en kort vecka eftersom vi på torsdag åker till Jylland för att hälsa på mina föräldre.
Ha en underbar dag alla
God morgon!Sitter med en sen frukost och knappar på datorn.Jag har ingen papperstidning, så vill jag få dagens nyheter blir det till att gå ut på nätet och läsa.Sköt om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God förmiddag. Sitter på jobbet och hyperventilerar. Det är svårt att hålla tyst om morgondagens intervju, men vill inte säga något förrän jag vet om jag får jobbet eller inte. Känns som att gå bakom ryggen på sina Medarbetare. Jättejobbigt. Ska försöka jobba utav bara tusan idag så att jag känner att jag ändå gör rätt för mig.
Håller tummarna för dig Lullan1! Haha! Jag läste "knaprar" på datorn, Eine. Föreställde mig hur du satt där och gnagde lite förstrött på skärmen… Ska bli spännande att se hur hemsidan blir när du är klar Leffe.

Håller tummarna för både Lullan och dig då Chikan eftersom jag läser mellan raderna att du nog gärna tar det nya jobbet om du blir erbjuden det. Förstår att det akn kännas som att gå bakom ryggen, men man kan se det så här att du faktiskt trivs på ditt jobb där du är nu och om du inte får jobbet vill du inte att de skall känna det som om du vill bort från dem. Du vill antagligen "bara" ha nya utmaningar och utvecklas vidare. Jag kan ju ha fel också men så känns det när jag läser ditt inlägg.
Jag önskar er i alla fall lycka till med det ni har framför er och jag antar att vi får veta hur det går snart.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God kväll!
Tack alla ni som höll tummarna för mig idag! Det gick vägen!!! Vi har fått lånelöfte nu (som ska räcka) och nu är det bara att vänta tills på torsdag då vi får budet från säljaren! Jisses så spännande!
Hoppas att ni andra haft en bra dag med alla era bestyr!

Oj vad roligt Lullan, så håller vi tummar och tassar för att allt går i "lås" för er…
Blir det större och blir det då fler katter och kanske uppfödning eller….

Vi håller alla tummar och tassar vi har Lullan, och det är ju några stycken nu här hemma.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#11 Tack vännen! Lova att pussa dina små skruttar från mig! 
Visst är det väl så Leffe! Då har jag ju gott om plats!