Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavel-genetik-och-uppfödning
Läst 220 ggr
RacerDonnans
0

Bebbar har anlänt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Har fyra bebbar men tror att hon har mer på "G".
Kommer inte kunna rapportera mer före söndag då jag kommer lämna över så fort det är klart till min mor och systerdotter som skall bo hos dem till söndag. Jag är redan sen till dagens äventyr men detta är värt att vänta på. Det har blivit en svart, en svartsilver antagligen spotted samt två maskade hittills, en maskad är hona övriga killar. Skickar med en underbar bild!
Nu är det bara att ställa sig i kö, har redan spekulanter som väntar sedan länge vilket känns jättekul.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

chikan
0

Åååå vad roligt! Och vad skönt att veta att några hem är klara också.

Sewena
0

Grattis till de nya katterna!!! Du får uppdatera oss när alla är på plats.

O glöm inte mer bilder…

AbigailGabble
0

Grattis! :-) Å, så spännande! Jag vill också se mer bilder…

Aje-T
0

Grattis!

smirik
0

Grattis grattis

Buffy-co
0

Åhh vilka fina ungar det måste bli..Aro aro är en av mina favoriter..och mamma Evita är ju också så fin!!

Jag går här och suktar, ska köpa kattunge framöver.Jag vill vänta tills jag hittar min speciella kattunge-
men det verkar vara fullbokat i denna kull?

AnnaS
0

Gratulerar!!

MonicaLagerquist
0

Aro hälsar till sina små Han har fått lite extra god mat för att fira sina nya fem krullbarn.

Stolt ägare till tre La permer

Eine
0

Grattis och tänk att jag kanske gissade rätt antal?!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Lullan1
0

Grattis! grattis

cherish
0

Grattisssssssssss!!! Fick SMS från Natta så jag vet att de kommit till världen! Hoppas du fick mitt SMS??! :)

kram och pussa vackra Evita!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

majsan
0

Grattis till de små grynenSkrattande

ChatNu
0

GladGRATTIS!!!! Till dina nyanlända bebis krull… //Maria

Natali
0

Jag kan avslöja att det blev en till… En svart enligt uppgift. Jag säger också GRATTIS!!!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

kissan78
0

Stort grattis!!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

AnneAlva
0

Grattis! Det är så roligt att få smått hemma, hoppas på en lyckligt problemfri tid!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

LinusCRX
0

Grattis!

[Wiveka]
0

GrattisGlad

flis
0

Flowers And Hearts Stort Grattis till nykomlingarna.

Dendrobiums
0

Grattis :)

RacerDonnans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack alla!

Ja Eine, du gissade rätt hur du nu gjorde det Fundersam.
Det blev fem till sist. Själv har jag haft några avkopplande dagar i Åre på Holiday club med bad och Relax m,m. Ungarna hade det bra med sin mor och min mor och systerdotter som sov över här.
Den femte blev svartsilverspotted. Jag lovar att snart uppdatera med bilder. Buffy-co, välkommen att höra av dig. Jag har två spekulanter på kullen, men har inte hunit ha kontakt med dem så att de haft möjlighet att ta ställning till om de redan nu vill boka en av dem eller ej. Det skall kännas rätt för båda parter och ibland blir man kär på en gång och allt känns rätt, ibland stämmer det inte. Jag är dock ganska övertygad om att två av dessa får nytt hem hos spekulanterna, men vi får se.
Här kommer en bild på de fyra första (tagen innan femman föddes). Skall ta nya nu ikväll så nya bilder kommer.

Lullan1
0

#21 Åh så söta!

LinusCRX
0

Vilka ulltussar! Man vill bara gosa med dem…

A-M.H
0

Grattis. Ljuvliga. Lite avis på dig som får gosa med små"nyfödatassar"Flört

RacerDonnans
0

Javisst har jag det bra! Jag får snusa på dem varje dag ett tag framöver. Det svåra är att skiljas från dem framöver.

Idag var första dagen mina töser fick träffa ungarna eftersom de varit borta några dagar. Min 6åring var in till dem och strök försiktigt över ungarna skrattade och njöt en stund sen började hon stortjuta. Hon gick omkring i huset nästan 15 minutero ch grät bara för att vi ska sälja dem alla. Hon börjar redan inse hur svårt det kommer bli och då har hon träffat dem en gång. Hjälp! Hur kommer vi ha det den dag de flyttar.

Om ni vill se fler bilder på de små så har jag skapat ett eget inlägg med bilder och ny rapport där ni får följa dem ett tag framöver!