Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 374 ggr
Gittan
0

27 februari

Vardagen har återgått till det vanliga. Sportlovet är slut vilket innebär att barnen är i skolan igen. Jag ska till kontoret och sitta i sammanträde några timmar framåt. Härligt väder är det också. Hoppas ni får en bra dag idag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

MrsCecilia
0

I dag får vi besök av systersonen (16 år) och hans kompis som annars bor i Dalarna. De ska se storstan och gå på konsert. Kul och se vad katterna tycker om tonårsgäster. Glad

EvaG
0

När jag lämnade Sverige var det vinter och nu när jag kommit tillbaka är det ju vår och ingen snö. Önskar er alla en trevlig dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

nakenkatt
0

Välkommen tillbaka Eva.

zoolatri
0

Idag ska jag åka till veterinären och plocka bort stygnen från yngsta hundens tass. Enligt veterinären är det många hundar som skurit sig på skare och is det senaste.

Katterna ligger och sover efter att ha sovit en natt i mattes säng, på mig. Jag kanske rör mig för mycket för att de ska bli utvilade;) Jag tycker man märker skillnad på damerna när det är väldigt soliga förmiddagar, det blir fart på dom när vårsolen kommer fram. Nu är det mulet och då ligger de och drar sig:)

Eine
1

God morgon! Funderar på om jag verkligen måste tvätta fönstren snart…jag ser ju forvarande ut,men det är som om någon elak typ  satt grådassig plastfolie på utsidan.Det ser iaf ut som detObestämd.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora