Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 238 ggr
trudelutten
0

God Morgon!

God Morgon Glad

Folk tror väl att man är tokig som sitter uppe i svinottan en söndag. Generad Men strax drar vi iväg till Upplands Väsby och Perserkattens utställning.

Hoppas att bedömningarna kommer igång i tid idag.

Vädret verkar lovande, soligt och fint.

Ha en underbar söndag, alla som inte tillbringar den i en sunkig ishall!

Fritz
0

God morgon! Idag åker jag till Tunisien!!! Ska bli så skönt… Ska tänka på er när jag sitter i solen o myser…. Glad

chikan
0

#0 Tidigt? Jag blev väckt kvart i fem av en DUNDERgosig katt som bara ville mysa och mysa och slicka och buffa och bli klappad och kurrade så högt så högt. Efter en halvtimme hade han nästan gosat klart, men då började nästa att yla i högan sky att nu var det minsann tomt i matskålarna. Så upp och fylla på och sen ramlade jag i sängen igen där jag fick vara ifred i kanske en halvtimme innan två små missar kom och ville busa och högg mig i foten och varandra i öronen och halsarna… Så, med det sagt: Godmorgon! Skrattande

Strålande sol här i Uppsala och närmare 20 grader ska det bli. Så ni kan ju gissa vart jag kommer vara idag - på balkongen!

Lycka till med utställning idag ni som ska iväg, och ha det så himla mysigt i tunisien Fritz! Jag är inte alls avundsjuk! Du får gärna sola nån timme åt mig också. Och fota massa och visa oss sen!

smirik
0

God morgon

Vaknad utan ont i halsen Gladav 2 mycket hungriga katter som tyckte att det var dags för lite blöttfoder!

Ha en skön semester fritz, är inte alls avundsjuk!

Lycka till på utställning ni som skall i väg

Jag vill gå ut och njuta av solen.

Ha en underbar dag alla

Leffe
0

God förmiddag.  Trevlig resa, Fritz. Själv kommer jag under dagen att resa hela långa vägen till Väsby för att kolla in utställningen där.
Bra att du är på bättringsvägen, smirik.
Till alla passa på och njut av ev sol och fint väder och sköt om er

[Wiveka]
0

Godmorgon!

Idag blir det förberedelser i badrummet i väntan på att Anthea ska löpa och Sture ska hälsa på.Flört

Sedan blir det en promenad till Sickla Köpcentrum för en fika och titt i affärer.

Lycka till på utställning, ni som ska ställa ut!!

Lullan1
0

God förmiddag!

Idag är det de vanliga söndags sysslorna som väntar… tvätta, städa och pyssla om blommor mm mm.

Trevlig resa Fritz!

Skönt att höra att du mår bättre smirik!

Lycka till alla ni som ställer ut idag! Håller tummarna för er!

A-M.H
0

God morgon !

5 rätt på V.75 igår, gav 19 kronor…..hmmmm.

Lycka till alla ni på utställning, låt höra sen.

Alldeles strax, ja viken minut som helst ska tre missar i huvudstaden ut i solen o gröngräset o löpa "fritt". Sen badas.

Ha en härlig dag !!!

AnneAlva
0

God eftermiddag!

Har städat lite på förmiddagen och sitter nu och funderar på huruvida man ska knalla ut en sväng eller om man ska fortsätta röja upp här. Det blåser ju en massa ute, men det är ju så trist att röja! Fundersam Nåja, det löser sig vad det lider.

#0 Lycka till i Upplands-Väsby!

#1 Ha en trevlig semester, tänk på oss i vindfriska Sverige när du sitter där i 40 graders värme. Flört

#7 Grattis till den något modesta vinsten på travet igår, hade själv bara 2 rätt så jag tycker det är en bedift ändå. Har i irritation över det dåliga resultatet gjort en rad för idag också, hoppas på bättre lycka denna gång. Räcka ut tungan

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Anna77
0

#1 Trevlig semester!!!

#5 Ska det bli kattbäbisar igen! Vad kul!!

Min sambo har semester en hel vecka så det blir kul att kunna hitta på lite saker..  ikea, shoppa, sola (hoppas jag!)

Önskar alla en fin söndag!

Inlägget är låst för nya kommentarer