Min egen tjej...
När vi ändå håller på att gissa
Hur många ungar är det i den här magen? Mamman heter S*Jazz-Annas Miss Trouble (blåspott) och är parad med S*Bimsie's Schrödinger Silverdröm (svartsilvertabby). Tindra ska ha sina kattungar om cirkus 2 veckor…
Lite konstigt ljus är det på bilden då Tindra bara älskar att sova ovanpå badrumsskåpet. Hon kräver att bli upplyft dit 
Gud så sött! Hon ser verkligen ut att ligga på jäsning! 
Jag tror på 5 st små söta krullbarn!
Det bor 6 st i den magen

Dom där bebisarna är jag MYCKET intresserad av att se…Måste hålla mig up to date-ska gå in på din hemsida NU!!!
Håller på och spanar efter kattunge.."egen" eller på foder..
Ha,ha..här gissas hejvilt från min sida-jag är inte kunnig på kattmagar(ännu..)Men jag slår till med 4!?!?hoppas 6!
Tredje mag-gissningen i dag!
(Naaaj va gulligt det är med dessa egenheter..men det är ju självklart-varmt och skönt på badrumsskåpet ju!!)
gissar me på 4 st.

Så spännande det är att se vad som kommer ut, då är det släktingar till min Nappis
Det blir tre tjejer och en kille. Att dom blir vackra behöver man inte gissa, det är bara att titta på föräldrarna 

#3 Du får jättegärna höra av dig! Eventuellt så vill jag gärna spara en tjej på foder i den kullen…
Var Tindra har fått den egenheten i från vet jag faktiskt inte. Hennes son Ruskträsk har tagit efter och sover på badrumsskåpet här. Mina katter har levt i ovisshet om att man kan sova där så jag har haft det som extra lagringsplats. När Ruskträsk kom så ordnade han plats där och så har han lärt mina flickor att det är varmt och skönt. Jag fick snabbt stuva om i skåpen här…
#6 Tack!
Jag är riktigt spänd på den här kullen faktiskt!
TACK ALLA för era gissningar! Jag lovar att redovisa resultat när det är klart!

4 st tror jag på! Det är många intressanta kombinationer på gång i vår-sommar. Jättefina föräldrar även här! =)

Jag tror det blir 3 bebisar, söta som socker allihop! =D
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#9, 3?! Då blir det rejält knubbiga småttingar tror jag
Hon är tjockare nu än hon var sist och då fick hon 4, tyvärr bara 2 levande. En döfödd och en "klump"…

4/5 st är det - sunda och friska alla i hop hoppas vi 
6 st tror jag. Vad mysigt hon ser ut att ha det där på lampan…i värmen

Jag tror på 5 st. Hoppas allt går bra. :)