Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 218 ggr
smirik
0

God morgon 19 maj

God morgone

Först ut även om kl är över 8 Flört

Halsen bråkar fortfarande, men då är det bra att man har krullen som sällskap i soffan.

Skall ta mig till någon video-affär i dag och hyra massor med film

Ha en underbar dag alla

Lullan1
0

God morgon!

Jag är superstressad!!! Ska hinna  ner på stan för att köpa kostym åt maken + jeans och lite tröjor samt köpa lite finkläder till sonen. Butikerna öppnar vid 10 så vi har ett par timmar på oss att handla innan sonen ska på kalas vid en kompis kl 13 *suck* Hoppas det går snabbt på stan och att vi hittar det vi söker!

Ha en bra dag!

[Silkwaves]
0

God morgon

Har precis skickat iväg maken och äldsta grabben med loppisprylar. Insamling till klassresa ..

Själv försöker jag få tag i en gräsklippare till humant pris - den gamla har lagt av och vår gräsmatta börjar likna en äng…

chikan
0

Morrn morrn!

Krya på dig smirik - en hel dag med film låter inte helt fel. Men här är det faktiskt riktigt varmt ute, så jag ska försöka ta mig ut en stund idag. Kanske får missarna följa med!?

Lycka till med era projekt Lullan1 och Anki.H! Mitt projekt för dagen är annars att slänga ihop lite arbetsprover inför min *viskar* jobbintervju på tisdag. Jag hoppas verkligen jag får det. Känns som ett drömjobb! Hoppas inte mina nuvarande arbetskamrater och chef är inne här och läser…

Leffe
0

God förmiddag. Krya på dig smirik och ni andra ovan stressa inte ta't lugnt. Själv ska jag till utställningen i Upplands Väsby och dela ut flyers. Sköt om er och ha en bra lördag

AnneAlva
0

Goddag!

Sitter på jobbet, blev extrainkallad för sjuk kollega idag. Blir lite stressigare än planerat, men inte så farligt ändå. Ikväll kommer sambons syster med man och vi ska äta pizza och se på film, ska bli trevligt!

#0 Krya på dig och hoppas att filmerna och krullisarna i soffan får dig att bli frisk snabbare. Glad

#1&2 Lycka till med respektive uppdrag!

#3 Håller tummarna för dig på tisdag. Hoppas de blir så imponerade så att de anställer dig på fläcken. Räcka ut tungan

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

A-M.H
0

God morgon !

Härligt blåser storm o snart regnar det, sambon hade nån tanke om att åka in till stan, milde tid, en lördag i huvudstaden. Vädrets makter avstyrde detta.phuu.

Ankie, äng låter härligt säger en stackars"asfaltsblomma"Cool

Chikan lycka till med "jobbet" och alla ni andra med diverse projekt.

Krya på er alla sjuklingar. Tror alla ska mysa med film, krullisar o nåt gott att mumsa på i soffan under dygnet. Härligt. Här kollar vi V-75 18.05 och hoppas , hoppas på att vinna så pass att flytt till sommaräng blir aktuell. Tycker ni jag tjatar Räcka ut tungan

Ha en jättebra dag !!!

Inlägget är låst för nya kommentarer