Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 230 ggr
smirik
0

God morgon 18 maj

God morgon

Har fått kapitulera och stanna hemma i dag, har en hals så tjock att det inte går att svälja.

Vi har tyvärr jätte dåligt inneklimat på jobbet så misstänker att det kan vara det.

Iris äter fortfarande för 10 och är inte sig själva så vi hoppas det är för att det är bebisar i magen

Ha en underbar dag alla

Leffe
0

God morgon. Jobbar idag, men en liten sovmorgon inga skolbarn på morgonen, däremot färdtjänst och barn från fritids på eftermiddagen. Sköt om er och smirik krya på dig

Lullan1
0

God morgon!

Ledig i dag också! Är det inte underbart?

Ute skiner solen och det verkar vara varmt och gott. Blir nog en runda på stan i dag för att handla nya sandaler till sonen, börjar bli varmt med jympaskor nu. Men först bär det av till förskolan för utvecklingssamtal kl. 09:00.

Krya på dig smirik, låter inte bra med dåligt klimat på jobbet. Sånt brukar vara svårt att komma tillrätta med tyvärr.

Ha en bra dag!

[Silkwaves]
0

God morgon godmorgon !!

Inget ont dag .. tror den eländiga njurstenen har hittat ut !! Ljuvlig dag - ledig dag (inarbetad)

I går åt jag första salladen och rädisorna från grönskakslandet - nu är det nästan sommar och frukost det blir det utomhus.

Livet är ljuvligt !!

Lullan1
0

#3 Vad skönt om stenen försvunnit av sig själv! Det måste kännas underbart!

AnnaS
0

Idag firar vi, Ruskträsk blir av med sina kulor och Juppi är dräktig! Skrattande

God morgon allihopa!

Eine
0

Godmorgon! Det är blandad kompott ser jag, och det handlar mycket om *kulor* i dag!(pengar, njursten, rädisor och hankattkastrering) Skrattande

Krya på er, ni som mår dåligt, och sköt om er allihop!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

chikan
0

Morrn! Efter en oerhört traumatisk kväll och morgon då jag inte lyckats ta mig ens fram till startsidan för cornishrex.ifokus, (men inte haft några problem alls att komma in på alla de andra ifokus-sidorna!!) är jag nu äntligen här igen! Ni kan ju förstå min ångest och abstinens. Räcka ut tungan

Här har de lovat sol och 17 grader men än så länge ser det väldigt dystert ut… får se vad man hittar på.

Där satt du huvudet på spiken Eine - 18 maj utser vi härmed till "kulornas dag"

AnneAlva
0

Godmorgon!

Sitter och laddar för att gå till jobbet, vädret ser inte så roligt ut och jag skulle hellre sitta kvar framför datorn här på iFokus hela dagen. Räcka ut tungan

#0 Krya på dig, hoppas halsen blir bättre och att du inte behöver dras med det pga inneklimatet på jobbet…

#3 När får vi se bilder på din lilla drake?! Jag håller ju på att sukta ihjäl…

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Anna77
0

#0 Krya på dig!!!

Är på minisemester på Oknö tre dagar, ska hem idag igen, det har varit såå skönt. Grillat, gott vin, kortspel och en god bok..softat och bara tagit det lugnt. Ikväll hem och pussa på sambon som inte fick följa med Oskyldig

Ha en fin dag allihopa!!!!

A-M.H
0

God eftermiddag! Oj mycket kulor som sagt. Ruskträsk din vackra rackare nu blir du en lugn soffpotatis..ähum….Ska iväg o lämna in lördagens V-75 rad och där hoppas vi på kulor. Håll tummar o tassar i morgon kväll.

Ledig med betalt, nu när jag jobbar privat.. *hysteriskt nöjd*

Ha en jättebra eftermiddag o kväll.

cherish
0

God eftermiddag! *skrattar* Ni är bara så roliga, har fnissat över era kul-kommentarer!!

Här har det varit fint väder hela dagen men nu har det mulnat på och ser ut att bli regn. Jobbade halvdag idag, är helt färdig efter alla utställningar som varit och förberedande inför dotterns konfirmation på söndag. :) Har inte alls varit aktiv här på ett tag men det finns ett liv efter konfirmationen, det är jag SÄKER på! :)

Önskar er alla en trevlig helg och krya på er ni som er sjuka!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Inlägget är låst för nya kommentarer