God Morgon 17 Maj
God morgon
Det är blött ute! Så är det ju underbart med en ledig dag i soffan med datorn och krullen som sällskap eftersom min bättre halva jobbar.
Ha en underbar dag alla

God morgon! Här blåser det o är ganska kallt. Sitter här o längtar till söndag då bär det av till Tunisien i en vecka!
Ha en bra dag!
Åå lyllos dig Fritz! Jag älskar att resa (vem gör inte det?)
Idag ska jag ägna mig åt att gratulera Norge så mycket jag kan!

Hej!
Var bara tvungen kika in och önskar en fin dag.**Grattis alla 17 maj älskare,, själv bott i oslo i ngra år**
Mvh/Eva-Helen med Gucci & Savannah!

Godmorgon!
Fick ledigt från jobbet idag av min chef med motiveringen "inte ska du behöva jobba på Kristi Himmelfärd!" och jag är inte den som tackar nej när det handlar om ledighet.
En hel, oplanerad dag för mig själv, det ska bli skönt!
#1 Grattis på namnsdagen Fritz!
#2 Just ja, det var bra att du påminde mig, jag kikade vad det var för datum idag men det ringde inga klockor. (Typiskt mig, förvirrad som vanligt
) En vän till mig fyller år på Norges nationaldag så jag ska nog ta och ringa honom och säga grattis på födelsedagen.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Godmorgon alla !
Glad 17:e maj till alla norska medlemmar!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God morgon!
Ute blåser det och är ruggigt, så det blir nog en "innedag" i dag med lite pyssel för mig och familjen. Det är skönt det också.
Hoppas att ni alla får en härlig dag!
God förmiddag allihop.
Idag har jag inte gjort mycket vettigt mest tittat och busat med mina missar.
Tänk er två unga paddor som precis funnit varandra och börjat leka - de kan helt enkelt inte sluta…Inga blomkrukor lever längre säkert i vårt hus !! 
För eller senare måste de slockna - då ska jag ut i trädgården - det behövs…

#4 Tack så mycket!
God dagens. Sitter här och grejar med min hemsida. Den har verkligen blivit åsidosatt. Måste göra något med den. Sköt om er

God morgon! Mulet, härligt då kan med gott samvete mysa inne, gosa med missarna, äta gott, se nån film.
#4 Jättefin Avatar.
#8 Vad härligt. Här har Ciggeslyngeln i o Alfpojken haft ett litet meningsutbyte, inge krukskärvor, men lite vita o svarta tussar o en jättesur Alf.
Grattis Norge !
Ha en jätte bra dag all you out there !