Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 219 ggr
Lullan1
0

Den vackraste rosbuketten ...

… vill jag ge till mina fantastiska vänner LeffeD, Anne.S, La_Joz och Eine

Tack för den fantastiska överraskningen jag fick när jag kom hem från jobbet idag. Jag blev så rörd…

Tack än en gång. Ni är verkligen mina bästa vänner! *KRAM*

Leffe
0
Eine
0

Det känns som vi känner varandra fast vi inte setts.Du måste komma med nästa gång!/Kram

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AbigailGabble
0

Mäh - är det bara jag som blir jättenyfiken? Cool

chikan
0

Jag vet! Eller… jag tror åtminstone att jag vet. Fundersam

Lullan1
0

Hihi, ni är för gulliga! Flört

Självklart ska jag berätta vad det är för nåt! När jag kom hem idag låg det ett litet brev adresserat till mig… Jag blev jättefundersam på vad det kunde vara för spännande och "slet" upp kuvertet i all min nyfikenhet.

Där i låg det ett underbart sött kort med en liten katt på och när jag öppnade det så hade mina goa vänner skrivit ner ett par vackra rader till mig. Jag blev så rörd och glad på samma gång! Att ha någon som tänker på en, betyder mycket för mig.

AbigailGabble
0

#5: Utan att känna dig jätteväl så misstänker jag att du förtjänar det! Glad

Lullan1
0

#6 Skrattande Jag blir så glad när mina vänner tänker på lilla mig som sitter alldeles strandsatt här ute på den kattutställningslösa ön Gotland…

La_Joz
0

Vi tyckte lite synd om dig som inte kunde komma, så vi tänkte att ett kort kanske kunde muntra upp! Glad

Säger som Eine att det känns som att man känner varandra även om vi inte har träffats! Att träffa alla andra i Uppsala kändes otroligt naturligt! Man har ju redan massor att prata om, så det känns inte som att man träffas för första gången!

Lullan1
0

#8 Jag blev jätteglad och alldeles varm i kroppen!

Inte har ni sagt nåt heller, fulingar! Gå här och låtsas som ingenting… *fnys* Flört

La_Joz
0

#9 Det var ju bara du utav oss Medarbetare som fattades, så jag tyckte lite synd om dig. Tänkte att ett kort kanske kunde hjälpa lite! Och så bodde jag ju hos Jissas tidigare familj (Anne.S) så hon ville ju också vara med!

Lullan1
0

#10 Glad Ni är alldeles för gulliga!

AnneAlva
0

Klart vi tänker på dig Lullan, du förtjänar lite uppskattning för allt du gör här och för att du är en så fin människa. *kram*

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

ChatNu
0

Vad gulligt av er..och Lullan1 du förtjänar verkligen uppmuntran.
Du är så supportande här på forumet & som de andra säger..jag känner inte dig..men jag gillar dig skarpt.Glad
//Maria

Anna77
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Håller med föregående talare!! Kram till Lullan för hennes trevliga insats på fokuset!!

Aje-T
0

Jag kan ju bara ställa mig i raden! Flört

Lullan1
0

Generad Jag blir ju jättegenerad av era fina ord! Tack tack tack!

Jag gillar era alla här jättemycket, vi är som en enda stor mysig familj! Gruppkram

ylvan
0

Ja, jag kan bara lägga till som halvaktiv skribent, att ni, alla Medarbetare, (och såklart skribenter oxå) skapar en väldigt trevlig stämning här på forumet och man känner sig välkommen och "accepterad" som nykomling! Det uppskattas! Dessutom förundras jag ert stora engagemang. Jag tycker att jag lägger ner många timmar framför datorn och ändå finns det alltid nya inlägg från er när man kommer in!

Bra jobbat!!!!!