Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 211 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-05-16

God morgon. Trött. Ska jobba igen efter helg och två hemmadagar, men ledigt i morgon igen. Sköt om er

Sewena
0

Godmorgon alla!!

En soligmorgon kan inte ha börjat bättre med att Lullan1 har satt in Gotlandsbilder..det lever man länge på *hihi*

Jobbar 4 timmar idag o hoppas att solen håller i sig..

Ha det bra, hörs senare

La_Joz
0

Attans! Jag som tänkte vara förts för en gång skull…

Vaknade 06:00 av att Isa jamade allt vad hon kunde. Givetvis orkade jag inte gå upp själv, utan skickade upp sambon för att ge katterna mat. Efter en minut börjar han svära. Isa hade sprutlackerat toalådan! Därför ville inte Mistie gå på lådan, så hon både bajsade och kissade på golvet!! Min sambo fick ta hand om badrummet och själv beslöt jag mig för att åka tidigare till jobbet!

Ska ringa veterinären idag då det fortfarande är blod i Misties avföring. Isa har varit bra i magen, så varför hon blivit så lös över natten är en bra fråga. Får väl kolla henne med!

Ja, ja! God morgon på er allihopa och ha en underbar dag! Här i Göteborg ser det ut att bli fint väder!

Eine
0

ordna en extra låda till nödfallen..Kan vara bra om båda fått någon bacill . Har du någon bra kattveterinär ?Jag tycker det låter som inflammation när det kommer lite blod?Vissa katter är otroligt känsliga i magen, jag har också sådana kissar.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anna77
0

God middag!!

#2 Tråååkigt, hoppas Isa mår bättre snart.

Idag är det soligt…vet ej vad jag ska göra idag..men min sambo är ledig iaf..

Önskar alla en bra dag!

Lullan1
0

God kväll!

Sitter här och myser lite efter jobbet, vi ska äta pizza ikväll så jag slipper laga mat! Skönt!

Visst är det härligt att vara ledig Leffe! Jag är "långledig" ända tills på måndag! studsmatta Undrar vad jag ska hitta på nu när jag ska vara ledig så länge?

#1 Vad kul att du gillade bilderna, det är bara att säga till om du vill se fler! Det finns kan jag lova! Skrattande

#2 Tråkigt att höra om Isa, undrar vad det kan vara? Hoppas att du fått tag i någon klok veterinär idag så hon snart mår bättre. Pussa henne från oss!

#4 Ta båten till Gotland kanske? Vad sägs om det? *fniss* Eller fotografera Näsan… *drömmer*… Rosekiss

La_Joz
0

God kväll! 

Pratade med veterinären idag. Hon sa att jag ska köpa Eukanuba Intestinal till Mistie. Ska vara ett specialfoder för katter med magproblem. Får väl ge det några veckor och hoppas på att det blir bättre! Isa får äta samma foder, men kattungar får bara äta det under två veckor, sedan kan det tydligen påverka utveckligen. Hm…

Eine: tack för tipset! Ska genast ta fram extralådan! 

Nu ska jag ta hand om våra långväga gäster från Skellefteå! Ha en bra kväll!

Inlägget är låst för nya kommentarer