27 januari
Redan uppe - vad gör man inte för tandläkaren. Ska var hos honom klockan 8. Sedan ska jag hämta ett golfspel till teven. Ska visst vara kallt ute
Sköt om er
TS: Lycka till! Tandläkaren är aldrig roligt.
Fredag! Hurra! 
I dag blir det förhoppningsvis en lite lugnare dag på jobbet och sen är det raka vägen hem och mysa med katterna.

God Morgon
Har sovit väldigt dåligt första delen av natten.Kramp i benen och det är ju aldrig skönt.Klockan två gick jag upp och stekte på 2 dl pommes och saltade rejält.Efter att ha mumsat i mig det lugnade benen ner sig och jag kunde somna.
Idag tror jag att det ska bli lite sömnad.
Stolt ägare till tre La permer
Idag är det minisjukhus här hemma.jag har en nykastrerad joyce och en hund som är halt.Jag är hundvakt åt Fridas ozzy då de båda jobbar dagtid idag.Han har sprungit i skogen och gjort sig illa.han får ej gå ngr promenader,så det tur jag har möjlighet att låta honom gå ut i allafall.Det är kallt idag så nu går det åt mössa och vantar.Trevlig Fredag allihop.
Hej på er.
I dag sänder vi goda stödjande tankar till Eva som gjort ännu en stor förlust i sitt unga liv.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Jag har fått lov att tala om vad som hänt. Eva fick åka akut till Los Angeles då hennes mamma drabbats av sin andra hjärtattack. Det skedde for tre dagar sedan tror jag. Jag hade fått mail i natt och som jag läste i morse att hennes mamma dog i går kväll så nu blir hon kvar där borta ett tag
Stackars Eva vad ledsen hon ska vara,man får vara glad så länge man har varandra,sina nära och kära i livet.vi får sända henne en tanke från oss vännerna här på i focus.