Spännande! Ska genast in och kolla!

Nu har jag kollat! Jättefina bilder!! De är såå söta båda två! Riktiga pussgurkor! 
ja det är de verkligen! Synd bara att man inte får pussa på båda samtidigt än. Har precis haft gosstund med Hugin i knät eftersom Fuffens gått och lagt sig i ett annat rum. Det gäller att passa på!

Jag har också kollat…Puss "min" lilla Fuffens du är så sööööt. Hugin är allt en stilig kille (förlåt mig hjärtat ) Snart ska du se så kommer du att tycka att det är det bästa som hänt att han flyttade in hos er. Nospussa nu Hugin från mig din lilla "rackarfuff" 
Å vad fina bilder!!
Vilka fina bilder! De är jättefina tillsammans!

Vilka gullegryn
//Maria

underbara bilder, som vanligt när Fuffens är med 
Fuffens och Hugin kråmar sig i allt beröm. Det är bäst att jag slutar lägga ut bilder på dem så att de inte blir högfärdiga!
… och nu är presentationen lite fylligare också. Min presentation alltså. Tänkte att det var lite wierd att bara snacka om katter när man är inne på andra ifokussidor också och skriver. Folk kan ju tro att man är en kattkärring!! 
#11 Där av tungan!
Men det är ju bra om andra (som inte är cornish-folk alltså) tror att man har något annat i skallen än sina katter!
Näe, det skulle möjligen vara växter. Och får. 
Får? *fniss*

..mest katter faktiskt….ähum..men även formel 1…la liga fotboll..choklad…kan hamna i vilda diskussoner om t.ex politik o då prata på både in o utandning…men inget kan väl vara mer viktigt än katter…

Ha ha ha, inte finns det något så viktigt som crx heller!!

#15 Hihi! Jag har fått höra hemligheten om får! 
#18 Har chikan hemligheter om får? Nu blir jag ju jättenyfiken!!!
Hähä! Näe, såvärst spännande är det inte. Jag diggar får - mycket - och skulle gärna ha ett par mumsande tackor i min trädgård. tyvärr har jag varken trädgård eller får…
#20 Jag tror tyvärr inte att du har mycket kvar av en ev trädgård om du låter ett par får gå där och mumsa! De äter ju tom rosor!
Blommande, prunkande blommor kommer att vara ett minne blott!
#21 Man får väl begränsa fårens framfart något, kanske anlägga en torräng som gynnas av hårt betestryck!