Hur har det gått i helgen?
Hur har det gått för alla er som har ställt ut i helgen?
Jag är superduper nyfiken! 
Det har gått rätt så bra för mig i Örnsköldsvik. ;)
Lördag fick Zucca ex2, Zorro ex2 och sphynxen Betty ex1
Söndag fick Zucca sitt tredje cac o blev champion o hon blev även biv-totalt, Zorro fick också sitt tredje cac och blev oxå champion, han blev biv-totalt och nom och dessutom blev han Bis av eniga domare! Sphynxen Chino fick sitt första cac, blev nom men slagen i panel av Zorro :)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Vi är jättenöjda med vår utställningsdag i Ulricehamn.
Pixie (S*Curls 'n Claws Miss Elizabeth Swann) fick sitt första CAC idag samma dag som hon fyller 10 månader.
Mini (S*Kryddans Sweet Chili) blev BIS-Junior.
Vi hade en jättetrevlig dag med gamla och nya kattvänner och fick kika på många vackra kissar.

Jag ställde ju i Ö-vik. Hade tre med mej, Skirnern och han båda döttrar. De delade för övrigt bur också….
Lördag:
IC S*Fylgias Skirner, Cagcib
S*Fylgias Saga EX1
S*Fylgias Idun EX1, NOM (1 röst från Bis..)
Söndag:
IC S*Fylgias Skirner, Cagcib
S*Fylgias Saga, EX1, BIV, NOM
S*Fylgias Idun, EX1
Är väl rätt nöjd =). Det gick riktigt bra för någon annan här, på söndagen, men det kan du ju få berätta om om själv, Kissan78… (Tack för att jag/vi fick komma och kolla på nakenfisarna, och tack för maten!) *Vi skrev visst samtidigt…..fast du kom ju före…..Hihi*
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Någon som vet hur det gick för S*Jazz-Annas Texas i Ö-vik? Är så nyfiken!

Tror han tog det han skulle, men är inte säker….Tyvärr…blev en massa springade mellan domare. Men stilig är han i alla fall!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#4 Idag fick han sitt cert men förlorade i bivet mot min Zucca ;)
#3 Tack för trevligt sällskap även om jag tycker att jag for runt som en yr höna för att ordna allt ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Hade ju inte Phoebe med mig pga min miss *grrrrr* men Baileys Den Ståtlige Huskatten blev NOM i lördags och förlorade i panel mot en väldigt vacker huskattflicka. Han är INTE ledsen över det! ;) Idag blev han nummer 2 … så kan det gå! ;)
Dreamy blev Ex 1 igår och idag NOM och EN enda fjuttig röst från BIS. ;)
TACK Kissan för att jag, dottern och Johanna fick bo hos dig!!! Du är en ängel MED vingar och GRATTISSSS till alla framgångarna!!! Nu förväntar jag mig att få återgälda allt nästa år på Storsjökattens utställning! ;)
Anna: Jag hann tyvärr inte se bedömningarna för Texas i helgen men jag TROR att det gick bra igår iaf. :) Tror att Racer Donnans skrev ner alla resultaten men de var väldigt dåliga på att uppdatera resultatlistan så en del katter fick inte ens resultaten uppskrivna … :( Jag skrev av igår men idag hann jag inte.
Grattis till era resultat Strawberrygirl och Fylgias!!! :)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
#7 Tusen tack!!! Blir nästan generad av dem snälla orden…
Kommer absolut till er nästa år. Har först idag fattat hur fin Zorro nog kanske är så jag ska nog försöka boka in lite fler utställningar än jag först planerat! :)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Grattis! Det verkar som ni har haft en bra helg!
Hur har det gått i Uppsala?

Tack så mycket Cherish! =) Grattis till dina resultat och grattis till er andra också. Det är så kul när det går bra för våra CRX'ar tycker jag!

#7 Tack! Men vad är definitionen på bra? CAC? BIV? NOM? 

SNRF Uppsala
Lördag
IDP*Goldens Ögonaböj CRX d 33 Champion
Fife IC IDP * Goldens AveAve CRX ns 21 33 CAC NOM
S*Blå Katten Nemu Made for Tistlas CRX f 33 EX 1
Domaren gillade Nemu men tyckte att det var lite för mycket katt på miten.Där missade hon troligen en nominering.
Söndag
IDP*Goldens Ögonaböj CRX d 33 CACIB
Fife IC IDP * Goldens AveAve CRX ns 21 33 CAC
S*Blå Katten Nemu Made for Tistlas CRX f 33 EX 1
Stolt ägare till tre La permer

Grattis alla
till fina resultat!!!
//maria

Grattis alla till fina resultat från oss också!

Uppsala
Jag följde med La_Joz på lördagen och blev så inspirerad att jag efteranmälde till söndagen. Lethe var på sitt absolut sämsta humör och var så otrevlig att jag trodde de skulle absa henne, men domaren (Pascal, en underbar fransos) var en snäll herre och tog hennes utbrott med ro. Hon blev Ex1 och BIG, förlorade NOM till en vackert typad mumsikoff-kisse.
För Isas resultat får ni fråga La_Joz, jag vet hur det gick men jag tror hon kanske vill berätta själv. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
STure var med på Söndagen. han tog sit Cacib, och blev NOM i baästa hane korthår, men fick se sig slagen av en Don Sphynx.
Personligen tycker jag inte att nakenkatterna ska tävla i korthår, då de inte har något hår och det är en stor grupp av raser som konkurrerar på korthår.. Det finns faktiskt tre godkända naken raser nu i sverige och fler kommer säökert så de borde vara en egen kategori.. min uppfattning i alla fall
Annars var det en kanontrevlig dag och jättekul att få träffa en del av er här på iFokus IRL ! Sture hälsar att ISA var en riktigt pingla och att det var ett nöje att få sitta i granburen
Grattis till alla fina resultat.Men den svarta hona som blev NOM hade den absolut sämsta pälsen i mitt tycke, hon borde inte vunnit i dagsläget……enligt min smak.Ja, ni vet ju hur pälsfreakig jag är!Tycker inte heller att de pälsade katterna hade sämre typ.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Hej hallå allihopa!
Nu har jag varit borta härifrån en hel helg! Massor att ta igen…
Helgen gick riktigt bra tycker jag. På lördagen blev Isa Ex1 och DB (är det DB som man kallar för NOM?), och på söndagen Ex1 och BIG. Så nu har Isa två jättefina kokarder (som Eine är SÅ duktigt på att göra)!
Tack Anne.S för allt! Och alla ni andra som jag träffade: det var kul att träffas och jag hoppas att vi kommer träffas på fler utställningar framöver!

Heij La Joz! Jag börjar misstänka att det var förbestämd! Kokarderna är (som) gjorda för din/Isas burskynke (eller hur kallar man tyget runt buren?). ;-) Grattis till alla!

#19 Visst är de! Jag blev överlycklig när det var "de rätta" färgerna, och att jag fick två olika färgkombinationer! Jättekul! Och visst är Eine riktigt duktig!? Så fina kokarder som hon gör har jag aldrig sett! Wow säger jag bara! Ni skulle se den som BIS fick!
(ja, det kallas burskynke)

Grattis ni som tillkommit.. & La_Joz kul att det gick så bra..vad fin buren blev när de pryddes av så fina kokarder.
Det låter som du haft en riktigt trevlig & rolig helg..
//Maria
Grattis La_Joz!!! Jättefin bild på Isa och hennes priser!

Grattis alla till mycket, fina resultaten, man blir ju stolt av er alla