Skribenttoppen, är du med?
Äntligen har killarna fått ordning på vår statistik för sajten, detta är den senaste månadens inlägg på cornish rex sajten / användare
Håll till godo!
Lullan1
552
La_Joz
331
LeffeD
324
chikan
240
AlexH
207
Fritz
155
Eine
155
EvaG
148
smirik
148
A-M.H
144
Anna77
110
majsan
109
Anne.S
97
cherish
86
Fylgias
85
GittanL
84
kissan78
68
AnnaS
62
ChatNu
62
Linda357
61
Aje.T
61
Wiveka
59
Elica
56
flis
51
aranels
50
Sewena
38
rexmamma
36
LinusCRX
35
Abigail_Gabble
35
ylvan
32
Strawberrygirl
28
Daniella
28
KatternasMatte
28
smurfan_13
21
medde
18
RexPect
14
Lindaluring
12
ÅsaF
11
motvind
11
MariaW
10
trudelutten
10
Hanna_h.
10
Kmedist
8
Anki.H
8
RacerDonnans
8
Cornelis
7
morgan_kks
6
svea1
5
acas
5
jwen
5
Hoppsan! Ni tre i toppen är ju ursäktade som Medarbetare på siten, men jag då? Har jag inget liv eller?
Kanske skulle starta mig en egen ifokussite…

Superb säger jag o säkert alla andra. Gillar att läsa om Fuffengrodan o nu även Huginpojken..o fotona helt underbara…

Visst inte att man var inne så mycket. Då är det fastställt, sajten är beroendeframkallande!

Aaaaaaa!!! Jag är ju inte med..nu får jag göra ett ryck

Here I Come!!! *ASG*
//Maria
Oj från ingen plats till 5e plats
kanske skulle ta en funderare på om jag sitter alldeles för ofta vid burken… Sedan blir jag ju konfunderad hur jag hinner! eftersom jag har två småbarn och hundar runt benen…
#4 Är du ju visst! 62 inlägg.
Hihi, jo vi skriver nog alla mer än vi tror….
men Maria, du får ju läsa lite noggrannare, du ligger på 62 inlägg ju =D knasen.. hehehe =D

Ja, det gör jag visst, det första man blir blind på är ögonen sägs det
….då kan jag pusta ut
Då behöver jag bara hålla jämna steg
//Maria
Ja.. jag var visst med på elfte plats.. det blir ju lite skrivande.. he he.. Det är så kul här inne ju..
#10 Visst är det! 
#11 Kan inte hålla mig härifrån ju!! Ni är för trevlig här!!

Men vad kann man göra? När det finns sådana nybörjare, som frågar hela tiden. Och ni bara måste svara: (Hit skulle jag gärna ha en smiley med helgonkrans på - men vet inte hur:..)
Elica Tryck uppe i högra hörnet på skrivrutan, den gula glada gubben. Då får du en massa olika smileys och välja emellan.
Var så god!
Det är lika bra att amn drar tillmed ett inlägg till, så mna bättrar på statistiken 
Bara att konstatera att man har svårt att hålla sig härifrån….

Eller hur…jag bara måste in och kolla läget 

Oj då… Hur hamnade jag där uppe… 
Tur att jag har varit borta hela helgen! Och nu på onsdag får vi långväga besök hela helgen, så då lär jag inte hinna in och läsa så mycket. Kanske bara bra…