Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 882 ggr
lockar
0

18 januari

Har varit ute med hundarna. 0 grader ute. ska strax åka till jobbet. Börjar längta nu. Mindre än en månad tills jag ska hämta hem min nya kisse.

nakenkatt
0

Godmorgon,är också på väg till jobbet.idag är det träning i badhallen som gäller för våra brukare.det är så härligt att gå ner i den varma bassängen en sån här morgon.Det är mörkt och ruggigt.Ha en bra onsdag!!

MrsCecilia
0

Godmorgon

Stel som en kratta efter ridningen i går. Snart bär det i väg till jobbet där det är massor att göra.

En bra onsdag önskar jag er

noir
0

#1 åh skulle gärna följa med dig på ditt jobb idag.
Saknar min praktik idag, tycker det är så roligt och är så förvånand att det kan vara kul att gå till ett jobb, ett jobb som dessutom jag inte får betalt i pengar bara kunskap. 
Men i dag ska jag skriva prov i Socialpsykiatri, folk säger att denna kurs prov ska vara knepigt och jag har inte pluggat, bara läst igenom boken och gjort alla skriv uppgifter. I vanliga fall brukar jag fördjupa mig en vecka i boken tills jag nästan spyr på den för att jag redan kan allt. Men så blev det inte denna gång med Praktik som får hjärnan på högvarv och de dagar jag ändå var ledig blev jag jätte sjuk i förkylning med feber. Så jag hoppas att denna kurs finns i bakhuvudet iaf. Har ju trottsallt läst psykiatri och social omsorg och många saker i de kurserna återkommer juh i soical psykiatrin.

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Kännde att jag hade ont i kropen igår när jag skulle gå och lägga mig och mycket riktigt 39 graders feber.Natten har varit omväxlande  att frysa och omväxlandes att svettas.

Fortfarande 39 graders feber så idag blir det en lugn dag.

Stolt ägare till tre La permer

LenaWi
0

Var på styrelsemöte i går kväll och efter det läste ut boken "Du gamla Du fria". Jättebra bok!

Vaknade i morse och natten har varit alldeles för kort!

AlexH
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

sitter på jobbet.. gårdags kvällen spenderades med att fota pälsklingar :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MrsCecilia
0

#3 Åhhh, den kommer jag i håg, läste till undersköterska för typ 100 år sen. Kan fortfarande varenda ben på latin i kroppenObestämd. Efter typ 10 år inom vården sadlade jag om och läste på universitet till det jag är idag..

EvaG
0

Det är en ganska fin dag om man kan säga så om en vinterdag som inte har ett korn snö. Önskar er alla en trevlig dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

zoolatri
0

Idag har jag en väldigt ledig dag, jag ska baaaaara lata mig:D

Och så ska vi fira tanthundens nioårsdag!

noir
0

#7 Vad är du idag? :D

Jag är mycket nöjd med mitt val att bli skötare inom psykiatrin ;D

MrsCecilia
0

#10 Studie- och yrkesvägledare på vuxenutbildningen :)

dragonstar
0

Vilken underbar hund! Förstår varför du gillar den rasen snygg tillsammans med rexarna =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.