Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: utställningar
Läst 1446 ggr
Kapusta
0

Sydkattens jubileumsutställning 14-15 april 2012

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I år fyller Föreningen Sydkatten 50 år och vi firar stort på vår jubileumsutställning i Malmö den 14-15 april. Det blir 60-talstema, extra tävlingar och överraskningar. Missa inte årets katthändelse i Skåne!

Anmälningstiden började idag och pågår till och med den 8 februari. Utställningsinbjudan och anmälningsinfo hittar ni på vår hemsida www.sydkatten.nu

Följ oss gärna på facebook, där släpper vi nyheter om utställningen efterhand: www.facebook.com/sydkattenjubileum2012´

PÅ SÖNDAGEN ÄR DET REX-SPECIAL!

Välkomna!

MonicaLagerquist
0

Det hade varit väldigt kul eftersom att jag vet att det kommer att komma en hel del La permer men eftersom att vi kommer att ha kattungar då så har vi utställnings stopp då.

Lycka til alla som ska dit.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Mona22
1

Hade varit jätteroligt att komma då det är 60tals temaSkrattandeSkrattande!! Men har inte råd att fixa boende när man åker så långt.

FiffiD
0

Låter väldigt roligt, men lite för långt för mig att åka tyvärr :(

EvaG
0

50 år - grattis!

Medarbetare på Vilda västern iFokus

LenaWi
0

Har anmält tre av våra katter båda dagarna.

Hoppas bara att man kommer med! Måste väl boka upp hotell inom kort också men på något hotell där man har avbeställningsskydd om det skulle vara så att utställningen är full…

[Wiveka]
0

Har anmält Neo dit båda dagarnaSkrattande och Scandic Malmö City tillsammans med AMH.

Ska bli sååå kul. Hoppas bara att man kommer medObestämd

ChristinaSwe
0

Jag har anmält Xi och Nova båda dagarna Glad, bokade om till Ibis igår som ligger precis vid utställningen och då fans det fortfarande några rum kvar.