Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 202 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-05-13

God morgon. En dag till med utställning och monter i Uppsala. Ska bli kul att se om det går lika bra för mina katter idag som i går. Alla fyra tog sina cert, två av dem gick dessutom till panelen. Idag har jag en mindre med mig. Sköt om er och ni som ställer ut någonstans - lycka till

chikan
0

Godmorgon! Jag ska också iväg till utställningen och titta idag igen. Grattis Leffe! Vad roligt att det gick så bra för dig. Dina katter är verkligen jättevackra, och stora! Måste komma ihåg att lämna tillbaka lite försenade böcker till biblioteket idag och att söka ett jobb som har sista ansökningsdag idag! Fullt upp med andra ord. Men jag ska nog hinna slappna av och njuta av att det är söndag också. Ha en fin söndag allihop.

smirik
0

God morgon

Grattis leffe, verkligen fina resultaten dina katter har fått.

Vi är också på väg till utställning, dock inte för att ställa själva men för att titta och träffa andra uppfödare. Vi skall blant annat hälsa på Pemecos och träffa mormor till den lilla underbara tjej vi skall hämta hos majsan.

Ha en underbar dag alla och lycka till dem av er som skall ställa i dag.

Lullan1
0

God förmiddag!

Idag blir det en sväng ut till svärmor för att hjälpa henne lite i trädgården, hoppas att vi kan sitta ute och grilla också. Det skulle vara mysigt.

Hoppas ni alla får en härlig söndag! Lycka till idag Leffe (och alla andra som ställer ut).

A-M.H
0

God morgon !

Lyckligt ovetande om vem som vann schlagerfestivalen, har inte öppnat SvD än Oskyldig.

Grattis Leffe, det var skogisarna som det gick så bra antar jag .

# 1 Lite kul var det alltså eftersom du kilar iväg till utställningen idag ocksåFlört.

Här ska ätas god frukost, sys lite, mysa med katterna, kolla på Formel 1. Ute är det mulet o blåsigt. Jag säger som Orup: Stockholm har blivit kallt.

[Silkwaves]
0

God förmiddag

Nu går jag och lägger mig igen… har fått njurstensanfall och tillbringade fredagen på akuten.. nu är jag hemma heldrogad och väntar på att stenen ska komma den naturliga vägen… Tur att jag har fyra varma mysiga katter på magen… för det här är värre än att föda barn..

MariaT
0

God förmiddag

Här regnar det och kattungana jagar vattendroppar genom rutan =)
Rätt låt vann igår så livet idag är ganska härligt.

Anna77
0

Grattis Leffe! Vad kul, lycka till idag!

Krya på dig Anki.H Hur mår du nu??

Önskar alla en härlig söndag trors dåligt väder *burr* Idag ska jag läsa en bra bok och kolla på film och bada och tända doftljus, mys-söndag..

Lullan1
0

Krya på dig Anki.H, hoppas att stenen kommer ut snart!

LinusCRX
0

Krya på dig Anki.H! Grattis till fina resultat i Uppsala. Linus har varit på strandpromenad idag. Lite läskigt med alla fiskmåsar. Själv har jag separationsångest, som måste åka iväg på tjänsetresa om en timme och blir borta till onsdagkväll…..

[Silkwaves]
0

Hej alla och tack för omtanken . Det värmer. Steneländet har inte behagat komma ut än - en glad sjuksköterksa talade om att det kan ta upp till en vecka…. en vecka på det här viset AARGH..

Tänk vad katterna är undebara på att förstå när man mår dåligt - de vet precis hur de ska göra för att göra rätt.. till skillnad från människor då ibland .. typ vissa kollegor som tycker att jag ju kan jobba lite medans jag väntar…

smirik
0

men stackars Anki fy vad hemsk - tycker så synd om dig.

Det är inte roligt alls, och värför kan dem inte ta bort dem med laser/ultraljud det bruker dem väl att göra?!

Kram

Rikke

Aje-T
0

Åhh stackars stackars dig, Anki, hoppas den åkt ut nu!!!

Inlägget är låst för nya kommentarer