16 januari
Godmorgon!
Snö och kallt. Brrr..
I dag ska vi åka med Robban på hjärtscanning. Håll tummar och tassar att allt går väl, är ni snälla..
Jag är helt slut efter en hektisk gårdag och dålig sömn i natt, men plikten kallar och snart ska jag till bussen och åka till jobbet. Bara tre kattungar kvar nu, och det känns lite tomt. Hur ska det kännas med bara Qaian kvar sen?
Ha en fin dag alla, och TS, Lycka till med scanningen!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon,vaknade tidigt idag men det var ju bara bra.har en hel del tvätt att ta reda på efter resan.Här är det kallt och vitt på marken,så idag går det ej att gå ner i ngn varm pool och ta sig ett dopp men men nästa år igen om allt går enl planerna.Det är skönt att vara ledig en dag innan jobbet väntar,men jag har saknat mina ungdomar,ska bli kul att träffa dem igen.

God förmiddag
Började dagen med att boka kastrationstid för Tom.Ska väl bada honom idag så att han är ren och fin imorgon när han ska till veterinären.
Någon av katterna hade spytt i vår skinnsoffa.När jag skulle tvätta bort spyan gick det hål på skinnet.Nu har jag kastat ut soffan och letar efter en ny beg skinnsoffa.Den som numera är utkastad betalade jag inte många hundra för men den fungerade ett antal år.
Stolt ägare till tre La permer

TS-Hoppas att det har gått bra hos veterinären.
Stolt ägare till tre La permer
Jag har nu suttit och grejat lite med ett par saker som ni sedan kommer att gilla. Det har med Cornish Rex iFokus att göra. Kommer med mer senare när det börjar gå i lås. Önskar er alla en trevlig eftermiddag.
Å vad spännande eva!!!
Idag börja jag min andra praktik vecka inom psykiatrin. Aldrig varit så nöjd med min praktik. känner att jag lär mig något nytt varje dag och bara suger åt mig nya erfarenheter.
Dock känner jag mig krasslig, lyckades dra på mig en dunder förkylning i torsdags och har legat hela helgen. Men gick ändå idag, ville inte missa en ända dag. Så kul har jag på min praktik. Eller jag kul och kul. Det är kul att lära sig nya saker som man tycker är spännande och facinerande och alla dessa olika människor man stöter på.