Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavelshane-finnes-sökes
Läst 599 ggr
Sewena
0

Intressant hane?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag planerar att para min Pippi till hösten. Hon är halvamerikan o jag undrar om det är någon som har en intressant hane till henne. Det behöver inte vara utländskt, men gärna något liknande. Inte allt för långt bort o självklart inga överpriser på hanen.

Hon är svartsköldpadd - vit(f09), är A-blod och hennes stamtavla kan ni hitta på Pawpeds. Nattsmygarn Secret Agent Saleen

Finns det någon som har en passande hane så hör av er, gärna via den riktiga mailen eftersom jag inte alltid hinner kolla focus-mailen.

Tack på för hand…

EvaG
0

Kolla avelshanar här vetja

Medarbetare på Vilda västern iFokus

A-M.H
0

Hej! Fin liten tjej. Jag vet ju inte riktigt vad för hane som är intressant för henne. Vi har en underbar strilfri svart (n) blodgrupp B hane boende hos oss (på foder) född 7 juni -06. S*Brave New Curl Cigaro. En stor härlig välpälsad kille. Har en dam bestämd i vår (en fick tyvärr förhinder nu i april). Om du är intresserad kan du väl höra av dig till uppfödaren Hanna Halldin (Brave New Curl). Vi bor i Stockholm nära *ler* och hon är välkommen till hans enkla boning om du tycker han är av intresse. Har ställt honom i klass 12 samt 11 blivit Ex 1 samt NOM en gång. Hans första gång i klass 9 blir nu på Birkas i Stockholm 8 april.

Denna kommentar har tagits bort.
Eine
0

Som det ser ut på bilden, kanske du kan behöva en slank hanne med snygg öronsättning och bra haka?Fin längd i huvudet verkar hon ha och en underbar päls också.Det bästa är att du går ut på rexringarnas sidor och kollar in Avelshannar.Då har du att välja på,lycka till!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Dragonrebell
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. Jag har en hel svart hane. Blodtyp A, FIV och FeLV fri. En riktig gentleman mot honorna. Har varit det hittills i alla fall. ( har haft 2 parningar hittills) Han finns I Brunflo nära Östersund. Namnet? CH S*Racer Donnans Great Armstrong, alias Tjorven.

kontakta gärna mig för mer info. veronika.p@telia.com eller www.mamut.com/dragonrebell

Hälsningar Veronika