Kompisar till slutet, bokstavligen.
En blåmaskad snäll kastrerad hanne med god aptit, samt hans bästa vän, en något yngre sällskapshona söker nytt hem tillsammans. Ägaren vill absolut att de får fortsätta att bo ihop. Annars väljer han att avliva dem. Det är ju hans beslut, men finns någon som vill ta hand om dessa polare, så hör av er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Hoppas det går bra.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Åh, hoppas att de hittar ett bra hem till katterna!
Har du några bilder att visa?
Nej inga bilder, men jag kanske kan få.

Om det är en rex borde det inte vara svårt att hitta ett nytt hem. Hemma hos mej är det tyvärr fullt.

Är det ingen som hört av sig. Ja här hemma är det också fullt. Det är klart att de måste få flytta tillsammans, det förstår jag. Dessutom är det så gott som alltid "enklare" att ha två eller fler än bara en. Jag håller tummar för dem.
hur har det gått?
Ingen har hört av sig…
Tråkigt att höra! Har ni annonserat på fler ställen?
Håller tummarna

var bor katterna?

Kan man inte få veta mer om katterna?! Är ju omöjligt att veta om det är ett alternativ att de får flytta hit om man inte får veta mer än så!
Hur lång tid ger han katterna att hitta hem??
Bilder brukar ju göra sitt oxå ;)
Önskar att jag kunde ta dem! Synd att de ska behöva avlivas… Men tyvärr så vet jag inte om jag tål dem =(
#15 Kan du inte ta kontakt och försöka få komma dit och träffa katterna och se om du reagerar? Det kanske inte visar sig direkt, men man kan ju prova? 
Det är en blåmaskad fet kastrat på några år och en yngre fertil hona.De älskar varandra,,,,
Hur har det gått?
Jag har inget hört.Det är inte jag som har direktkontakt med ägaren….
Hur har det gått Eine?