Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettomplacering
Läst 431 ggr
myrkotte
0

Cornish Rex söker nytt hem

Cornish Rex söker nytt hem

S* Bimsie's Anaforelsa Nattiné, svartsilverspotted cornish rex hona, född 010402 söker nytt hem.
"Nattis" har svårt att trivas med andra katter, trivs inte heller själv. Visar detta genom att kissa i möblerna. Funkar mycket bra med min vilda hund dock. Hon är också mycket van vid marsvin. Är idag innekatt, och bör nog så förbli.
Ett idealt hem är hos någon som är hemma hela dagarna, t.ex. pensionär eller långtidssjukskriven.
Nattis är otroligt snäll, och lite översocial. Starkt präglad på människor, och fäster sig mycket vid en person. Pratig och sprallig, som en cornish ska vara.
Vill du veta mer, hör gärna av dig via mail för att lättast nå mig!
minna@amiras.se
PS: Vi bor i Västerås

Lullan1
0

Kan tyvärr inte ta henne, hoppas du hittar ett bra hem till henne och att allt ordnar sig till det bästa!

EvaG
0

Hur har det gått?

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anna77
0

ingen som hört något?

Gittan
0

Ja hur har det gått?

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

flis
0

Har hon börjat nyligen att visa att hon inte trivs, eller? 7 år är en ganska hög ålder att börja om på nytt. Min ena katt protestkissade ibland, men det slutade efter ett tag.

myrkotte
0

inga svar, har annonserat på andra håll - men de annonserna har inte ens satts in…

jag vet att det antagligen är extremt svårt för henne att börja om igen. hon har alltid varit knepig.hon har dock "rehabiliterats" mycket de åren jag haft henne. i början kunde jag inte ens gå på toa själv utan att hon vart tokig, höll sig konstant max 2m ifrån mig.

Denna kommentar har tagits bort.
Lullan1
0

Hur har det gått?

Inlägget är låst för nya kommentarer