Måndag 9 januari
Äter frukost och försöker vakna blev bara 3h sömn i natt. Första dagen på praktiken käns som om jag kommer somna på väg hem idag när allt släpper. Tur att jag är ledig imorgon och kan ta igen det jag inte orkar ta mig för idag :)
TS: Lycka till idag :)
Första arbetsdagen efter en ledig vecka. Segt att gå upp och -10 ute. Näää… Inte kul med måndagar..
Så kämpigt att ta sig upp på morgonen! Nu är sista veckan med kattungarna (i alla fall de flesta) påbörjad. Just nu känns det som att vi har 15 apor i vår lägenhet, men det kommer att bli så sorgligt tomt när de börjar flytta ut.
Ha en fin dag allihopa!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God Morgon
Håller på för fullt med att peppa två "barn" som tappat sugen och behöver komma in på skola eller något jobb.Inte det lättaste.
I övrigt så är det sågning av ett stycket säng som står på schemat ,sen ska väl de rester av sängen som inte går att elda upp få sin sista vila på Återbruket i Enköping.
Stolt ägare till tre La permer
Så, då var man tillbaka i Skara för slutrycket av höstterminen, en redovisning och en rapport om djurskydd kvar.
Sen börjar vårterminen med nya spännande kurser nästa vecka :) Djurs systematik, form och funktion står först på tur med bla dissekering på schemat.
Godmorgon!
Efter två veckors fantastiska maträtter och goda drycker är det nu dags att ta itag med tränandet igen *jippi*
Plus jobbsökande *mindre jippi*
Ska även försöka hitta en Cornish hane med B-blod, vilket verkar vara totalt omöjligt!!
Och skriva runt till olika kennlar för att se vilka vi ska hälsa på och inte :-)
Ha en bra dag alla.
Då var man hemma igen. Nu gäller det bara att bli van tidsskillnaden igen. Önskar er alla en trevlig eftermiddag.
Jag klara av första dagen. Det var lärorikt och kul. Sen bg. Kom hem strax efter fyra har jag ätit mellanmål gosat med katter försökt kolla på greys men sluta i ca2+h sovandes i soffan med katter :p