Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 652 ggr
MonicaLagerquist
2012-01-08 09:35
0

Söndag 8/1

Sitter och väntar på att dottern ska ringa och vilja ha hämtning.Vi ska ut till Knutby och hämta en sång som hon har köpt.

Ja just det Knutby.

I övrigt är det kallt vinterväder med lätt pudersnö på backen.

Ha en bra söndag!

Stolt ägare till tre La permer

Mona22
2012-01-08 10:18
0

idag ska vi välja tapeter till nya lägenheten. Vi har fått lite prover och ska åka dit och kolla vad som blir snyggt.

Ska bli kul att slippa detta område. Det har blivit värre på väldigt kort tid. Obestämd

nästnästa helg ska vi ner till göteborg och hälsa på några kompisar och min syster och ev kolla på en katt Skrattande. Längtar!

Ha en bra dag.

lockar
2012-01-08 13:37
0

Är lite trött idag. Vaknade inatt av ett konstigt ljud ute. Det var sandbilen som var här. Jättehalt ute. Sedan var det svårt att somna om.

Måste fylla på matförrådet idag.

Ha en bra dag.

Eine
2012-01-08 14:56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trevlig eftermiddag.Jag ser på TV,städar i pausarna och mår riktigt bra idag.Liten bild på Jackpot som skrotar runt här.En underbar kille!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MrsCecilia
2012-01-08 16:20
0

Lugn dag här med, sista lediga dagen innan arbetsveckan drar igång igen.

-3 grader och sol har det varit idag.

noir
2012-01-08 19:51
0

#1 Du bor i västerås va? Vilket område är det ni flyttar ifrån? Är själv född i V-ås och har flyttat ihop med min Sambo för ca 1 år sedan i Eskilstuna. Iblans längtar jag hem till Västerås men när jag kollar om kring i stan på lediga lägenhter och annat så är det sällan jag hittar nått i en rimmlig prisklass som jag känner att jag skulle vilja bo i pga området.

Annars har jag haft en toppen dag idag med besök från svärmor som flyttat upp i norr, sällskapsspel och annat skoj. Men nu är jag så nervös att jag mår illa, kunde inte äta upp min kvällsmat fast jag är vrålhungrig. Imorgon är det första dagen på nya praktisken. Ska vara på en psykiatrisk avdelning. Gud som jag längtat och samtidigt fruktat morgondagen! Ett steg närmare min framtid med ett yrke jag är intresserad av så försker jag tänka men jag tycker nästan inte det finns nått värre än en gäng nya människor man ska lära känna, rutiner att lära sig och ny miljöer att utforska och lära sig. Usch! Vill bara hoppa över nästa vecka så jag hamnar i v2 av min praktik. Brukar lungnat ner sig och gå lite på rutin och man vet vart man har folk. ojoj vad jag oroar mig, antagligen helt i onödan som vanligt, men det är jag i ett nötskal!

Mona22
2012-01-08 20:11
0

#5 jo vi bor på Bäckby och flyttar till Klockartorpet. Bäckby var ok när vi flyttade hit för 6år sen men man har tröttnat efter massor med inbrott i våran bil och att man alltid hör om bilar som de slår sönder och förstörObestämd.

Vi kollade faktiskt på Eskilstuna med, det är så vackert där. Västerås är dyrt…

Lycka till på praktiken, det går bra ska du seSkrattande

noir
2012-01-08 22:05
0

#5 ja bäckby är ju rätt förstört klingar inte så roligt idag tyvärr. Ja pendla mellan e-tuna - västerås är inte så hemskt, speicellt inte med bil och tågen går ju rätt ofta så det är ju inga problem om man jobbar dagtid.
Men tror jag behöver körkort och bil för att orka pendla, är rätt bekväm av mig tyvärr. En av mina svagheter haha!
Där jag bor i eskilstuna just nu har jag gå avstånd till allt, sjukhuset/psyk där jag har min praktik, stan tar 15-20 minuter 20-30 till tåget, det går bussar rätt ofta om man måste utanför stan typ tuna park. Kan gå till alla mina vänner och min smabos familj här i stan. Så jag trivs egentligen rätt bra men det är ju också det där med min familj och jag älskar ikea och nua erikslund och jag tycker vårat city i v-ås är rätt mycisgt och innehållsrikt trotts det grå (är ju nästan aldrig sol pga alla stora byggnader).
Önska det var gång avstånd till västerås ocskå haha!

Tack så mycket, det pirrar riktigt i magen och jag tror inte jag kommer få mycket sömn, men har en bra cdbok jag kan trösta mig med!

MonicaLagerquist
2012-01-08 22:09
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Qs mage idag.Dag 36.

Stolt ägare till tre La permer

noir
2012-01-09 05:59
0

Åh roligt med bebbar inom kort!