God morgon 2007-05-12
God morgon. Ni som ska på utställning någonstans - lycka till. Sköt om er allihop
God morgon Leffe (fast jag träffar dig säkert innan du läst detta)och alla andra crxälskare! Väntar på att min fodervärd ska kontakta mig, så jag vet inte när jag åker till SNRF-utställningen. Har inte anmält katt i dag, bara till i morgon.Fast längre än till 1200 väntar jag nog inte hemma.Jag vill ju dit och träffa trevligt folk!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God morgon allihop. Vilket gråväder det är i Stockholm, men inte rör det mig speciellt, ska sova hela dagen då jag jobbat inatt och ska jobba även lördag natt.
Ha en bra dag

Vilka hjältar ni är som är vakna redan… :)
Hoppas att ni alla får en finfin lördag!
// staffan

Godmorgon på er allihopa!!
iDAG blir min son 13 år så vi får väl fira honom.
Sen är det dags att ge sig av & titta på Göteborgsvarvet, och se alla plågas utan jag
jag skall bara titta..
Ni som har utställning i helgen !! Lycka Till!!!
//Maria
God morgon!
Idag ska vi hälsa på en av kattungarna (Jennie) i vår förra kull. Det ska bli såå himla roligt! Sen ska vi hälsa på brorsan (Peter) i Göteborg om en vecka 
God förmiddag!
Lycka till alla ni som är på utställning idag, jag tänker på er! Hör gärna av er med resultat så fort ni vet nåt! 
Själv ska jag ta det ganska lugnt idag, det är grått och regnigt ute, riktigt tråkväder…
Tv:n är bokad i kväll av mig från 20-tiden och framåt, först är det Bonde söker fru på 4:an och sen är det Schlagerfinal! *tadaa* Det ska bli så spännande, jag älskar musiktävlingar!
Ha en bra dag! *kram*

God morgon ! Vaknade med migrän, sällan men idag var det "dags" Så dubbla värktabletter (som magen inte riktigt tål) och starkt kaffe så börjar jag kunna se igen, samt glasögon som borde vara på oftare…hmmm…
Lycka till alla ni som ställer ut idag. Speciellt våran "iFocus katt " Isa. Blir inget kika förbi i Uppsala för mig, tyvärr.
# 5 Vilken underbar tjej
Ha en bra dag !!!
Nu är det lunchtid en vardag men så här på en lördag kan man ju ta det lite lugnt. Strålande väder i Skåne i dag och vi ska grilla i kväll sen blir det ju till att bänka sig framför tv'n vid 21. Nästa vecka bär det iväg till utställning med Bubblan så nu måste jag sy burskynke. Fast som hon ser ut efter sina första två löp så skulle jag behöva sy en pälsdräkt till henne ;) Jaja får ta det som en utställningsövning. Ha en underbar dag alla!
Nu har vi kommit hem från vårt kattungebesök. Familjen har fyra cornishar som verkligen älskar varandra. Man såg dom inte en och en utan fyra och fyra. Helt underbart.
Jag måste ju visa hur "vår bebis" ser ut idag 8 månader gammal.
#9 Oj oj oj vilka långa ben hon har!
#9 Åh så vacker hon är! Du är verkligen duktig på att fotografera!