God morgon 11 maj
God morgon, god morgon! Hör fåglar sjunga glatt i kör…
För mig är det mera go'natt efter en natt av magmassage på en spärrballong. Nu är det nedräkning till veterinären öppnar så får vi se vad hon säger.
Hoppas alla får en härlig dag! Soluppgången är vacker!

God morgon
Fredagen är alltid välkommen och speciellt i dag eftersom vi skall hämta hem vår saknade Iris
Katternasmatte, håller tummerna för att allt går bra
Lullan hoppas stackars doris år bättre i dag och att det inte är något alvorligt, tänker på er
Ha en underbar dag alla
God morgon. Hoppas det ordnar sig för KatternasMattes och Lullans katter. Och ni som mår dåligt se till så ni blir friska.
Själv har jag en stressig och jobbig dag. Inte nog att jag ska göra det jag är anställd för att göra. Efter det ska jag hämta material till tre olika montrar som ska upp på utställningen i helgen i Uppsala. Sedan hjälpa till att resa utställningen. Göra i ordning katterna för utställningen och sedan försöka sova några timmar. Sköt om er nu
Lycka till med den hektiska dagen Leffe! Det kommer säkert bli jättebra med montern! Själv ska jag sitta och lida utan frukost tills jag kan åka till jobbet där jag glömde hela frukostkassen som jag hade handlat! Ha en fin dag allihop och glöm inte bort att tycka om er själva.

God morgon!
Idag är det en kort dag på jobbet för min del. Klockan 13 ska jag sitta på bussen till Uppsala! Tjoho! Ska bli kul, trots den långa resan…
Ha en bra helg allihopa!
Gomorron!
Jag tänker på er och kissarna KatternasMatte och Lullan!!! *kramar om* Hoppas Doris kryar på sig … *orolig*
Lycka till med utställningen Leffe!! Det blir säkert bra, håll ordning på montrarna bara. ;)
Huga Chikan, glömma frukosten!! Är du galen??? Dagens viktigaste mål (o då jag är mest hungrig)!! Det gör dunog inte om igen va? ;)
Själv åker jag till Ö-vik och Kissan idag tillsammans med bl a Fylgias!!
Ha en trevlig helg allihop!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

God morgon!
Ännu en dag på jobbet och allt är tajmat i minuter! Slutar i helpdesk 17 och då börjar afterwork och sedan partaj hela natten… Imorgon klockan 8 går bussen till Skåne för ett partaj där och hem kommer jag klockan 9 på söndag kväll.
Jag har inte packat än…
Jag ha födelsedag idag. Ska ha lunch ute med min man, men ingenting special.

Grattis Grattis Kmedist 
God förmiddag!
Idag fyller maken år och vi ska ha kalas ikväll så det blir nog att baka lite framåt dagen. Dagis är stängt idag och vi är hemma, jag och sonen. Skönt. Sen slapp vi åka till veterinären med Doris men det få ni läsa mer om i den andra tråden. 
Lycka till alla ni som ska på utställning i helgen! Jag tänker på er!
Grattis kmedist!

God förmiddag, får man väl säga!
Kommer nyss från veterinären o har vacc de små liven. Veterinärerna blir som tokiga o 2 av kattungarna fick gå uppvisningsrunda på djurkliniken. Precis som förra kullen fast då kom 4 veterinärer in i rummet o blev som saliga över 5 kattungar. Kul att man kan glädja någon..
Soliga hälsningar

God förmiddag
Det är så häligt väder ute. Hoppas det håller i sig hela dagen. Imorgon ska jag & min sambo ställa ut 2 katter på snrfs utställning i uppsala i helgen. Det ska bli kul. Hoppas allt löser sig KatternasMatte. Jag håller tummarna
Nu har jag försökt ta igen lite sömn. Det känns mycket lugnare nu sen jag pratat med veterinären. Det är bra med stöttning från andra som förstår hur orolig man är. Jättetack till alla! "Ballongen" är ett riktigt matvrak, och det vet man ju själv hur det känns i magen när man ätit alldeles för mycket. Lille store skrutt, han ser så roligt ut när han kämpar sig runt i lådan på sin stora mage.
Sen kommer nästa strul… Jag fick i januari en propp i mitt ena ben. Väldigt rejäl propp. Nu har benet börjat strula men jag har ju inte riktigt haft tid att ägna mig åt det, har ju liksom haft viktigare saker för mig
. Ringde till min husläkare imorse efter samtalet med veterinären. Doktor blev inte glad utan trodde att det har blivit sämre. Ringde sedan till sjukhuset och fick vänta på att de skulle ringa upp. Fick samtalet för en stund sedan och en läkartid på måndag. Fint nu ska man oroa sig för det hela helgen
.
Hoppas i alla fall kunna koppla av med nån god mat ikväll. Det ser inte så lovande ut för att grilla, så det får bli innemat.

God Eftermiddag! Första gången jag skriver i god morgon tråden och så kan jag inte ens hålla tiden! =)
Igår var en bra dag! Kollade mitt konto och helt plötsligt fanns det 4000 kr extra där! Retroaktiv lön som jag hade glömt bort helt, weeee. Så nu har jag satt undan 3000 och så har jag 1000 kr extra som jag kan spendera på mysiga kattgrejor på utställningen i Ulricehamn på söndag. =) Utställningar har ju en tendens att kosta mer än man tänkt sig (i alla fall för mig). Under kvällen var jag med en väninna på ett fik här i stan, när vi gick därifrån mötte vi en gammal, gammal kompis som jag inte umgåtts med på 6-7 år… hon var på väg till Harry's för music quiz night.. så då var vi ju bara tvungna att hänga på. Det blev en jättetrevlig kväll! Och jag orkade upp till jobbet i tid i morse med! :p
Slutat jobbet för dagen och nu ser jag fram emot en härlig helg.
Grattis på födelsedagen Kmedist, hoppas du får en härlig dag med glada skratt och god mat och fina presenter! =)
Skönt att höra att både Doris och lillkillen med spärrballong magen mår bättre! Men Jaël det låter inte bra med benet! Hoppas det inte är så farligt!

Goddag!
Sitter o skriver ut några bilder på Röskva. Sen ska jag ut med allt i bolen, och åka, om ca 30 minuter. Utställning. En avleshane och två av han döttrar i samma transportbur och utställnigsbur, måste ju vara bra reklam för honom….
Vet inte om jag tar med datorn än…får se, Jo det gör jag, så får se om jag hinner lägga ut några bilder, eller skriva in bloggen, om jag hittar uppkoppling.
Ha det bra, och hoppas Doris blir bra, ha rinte hunnit läsa om uppdateringarna i dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.