..helt otroligt..GRRR
Ska försöka fatta mig kort, det som komma skall är helt osannolikt men inte desto mindre inträffat och sant. Vi ska tillÖrebro o ställa på Scandinavian Winner. Cigge NOM ( 2ggr) så han är kvalificerad. Inget konstigt med det. Hanna.H som är hans uppfödare säger att självklart kan ni bo hemma hos oss i. Men jag ser redan "stackars" dem huset fullt av folk o massor av katter. Näe vi bokar rum på Radisson i Örebro. Inga probelm och ett bra pris inkl.frukost. Tänker som en liten minisemester , relaxavdelning på hotellet osv. Jättemysigt. Ringer( igår ) för att bara säga att vi checkar in sent, så att det inte ska bli nåt krångel el missförstånd (ja att vi tex inte kommer) passar då på att bara dubbelchecka att det är ok med "katten". Det blir alldeles tyst i andra änden……KATTEN…va eh hum nja ni har nog fått ett rum som inte katten får komma till. Först förökte jag prata förstånd med henne ( hon var inte otrevlig..men..) sen blev jag förbannad kan jag lova, det är ju ni som har gjort fel för f-------n, var menar ni att vi ska bo nu…hela Örebro är ju fullbokat. Kan bara nämna att vi bokade för över en månad sen.
Hennes chef ringde upp mig senare o vi hade ett långt samtal, vi har rummet kvar o han ska försöka på nåt sätt, ja inte vet jag vilken kattfamilj som blir utan rum, se till att vi får tak över huvudet, ja Radisson Örebros tak över huvudet med relaxavdelning. Är fortfarande vansinnigt arg. Förstår Cherish hur galen du blev..är…. Hur har det gått för er ??? Förstå om en annan skötte sitt jobb på de sättet, varannan blev sövd o operarad o varannan blev opererad utan att bli sövd. Ta min liknelse "rätt". Ähum..Var bara tvungen att skriva för de här hemma orkar inte höra ett ord till om Radisson i Örebro. 

Förstår att du blir förbannad! Det hade jag med blivit. I en sån situation är det nästan att man önskar att man aldrig ringt, utan bara dykt upp. Då hade de haft ett trevligt problem med att fixa ett rum till er. De verkar inte ha så bra koll, med tanke på att Cherish råkade ut liknande problem på samma hotell och helg. Riktigt illa!!
Vad tråkigt… Förstår att du är ilsken och besviken. Hoppas verkligen att det ordnar sig med boende för er! *kram*
Men gud så dåligt! Två gånger på samma ställe. Det här är ju ett typexempel på hur hotell får dåligt rykte. Det lär ju sprida sig som en löpeld att kattägare inte är välkomna på radisson i örebro! Klantigt av hotellet. Hoppas verkligen att det löser sig för er. Om ni vill är ni välkomna att bo hos mig i Uppsala - men det är ju 17 mil mellan Uppsala och Örebro så jag gissar att det inte är aktuellt. Jag känner tyvärr ingen i Örebro.

Hoppas att det löser sig för er med boende.
Stolt ägare till tre La permer
Nej, vad tråkigt!
Jag tror inte det är fullt här än. Vad jag vet bor inte Johanna och Tobbe här, så det är bara Eeva och vi. Jag är lite oroad då Bullan förhoppningsvis kommer vara dräktig i 4:e veckan, med tanke på stress, men en fertil hane mer eller mindre gör väl ingen skillnad. Våra missar får bo i vårt sovrum + intilliggande toaletten, det klarar de något dygn. Så slipper de stå och nosa vid dörrarna ;-).
Och vad sjutton, vi har ju relaxavdelning här! Med bubbelbad och allt! Så skit i Radisson. 
(Ni är dessutom så trevliga så det är bara roligt om ni kommer hit! Ja, du vet, finns det hjärterum…)

Jo det löser sig ju. "Pojkarna" (en två bent o en fyrbent ) får sova i bilen (min bil) ha ha ha ha o jag sover på hotellet.
I värsta fall (förstå mig rätt) så kan kanske Cigge sova hos uppfödaren (det vet hon inget om än, en utväg bara) så sover vi tvåbenta på hotellet. Men vill ju inte stressa Ciggepojken, natten under en tvådagarsutställning, han vill ju inte vara utan sin "mamma" det har ju ni sett som träffat honom.
Hej vännen Ann-Marie #1 och alla andra vänner!!! Jag skriver lite kort, är helt färdig pga allt som varit sista tiden så jag är ledsen om jag är lite "off" härifrån just nu ….
FÖRSTÅR att du är riktigt "pissed" över det som hände .. jag blev så ledsen så jag gav upp men NERKs Lena som tog emot min anmälan lyckades hjälpa mig och TILLSLUT har jag lyckats få ett enkelrum överlåten på mig av en norsk kille. *ler matt* Det är en 140 cm säng så vi får plats både jag och maken där, tack o lov, Så ja, vi ska dit, jag har t o m ringt och kollat att bokningsnumret stämmer (för säkerhets skull!!). Jag har ju inga kontakter i Örebro så det hade varit helt kört om inte det här lyckats .. jag ska bo på Quality Hotel förresten …
Hanna verkar ju som tur är ha plats för dig, med relax och allt och jag håller med henne, ni är så vansinnigt trevliga! Hade vi haft ett dubbelrum hade vi fyra kanske kunnat knö ihop oss i vårt hotellrum med katter och allt - det hade väl varit en grej det!!! *fnissar hejdlöst* Vi hade säkert haft skoj …. :)
Förlåt mig och mina galna utfall, jag är hejdlöst utmattad och trött … *skäms och fnissar av trötthet* NU ska jag bara se om det är du som mailat mig och sen lägga mig … IMORGON åker jag till Ö-vik och ska bo hos Kissan (Camilla) och DET är det iaf inget strul med!!! Ö-vik - tomorrow we come!!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

..Vad gullig du är Hanna. Tror tammefanken jag tar ditt erbjudande och bokar av Radisson. Vi får höras per telefon.

..förresten då ska jag viska i Bullans öra att hon ska se till att det är en …bara en liten lila hona i hennes mage..

..vad roligt Cherish, verkligen, tur att det finns människor som "bryr" sig…Vad kul vi alla ska ha i Örebro.
Några som tänkt gå på "banketten" föresten? Det ska inte vi, ta med coctailklänningen så kör vi bankett här hemma istället! 
Fniss!!! Ja jag hoppas att vi får vansinnigt kul!! Med alla dessa problem måste vi väl få nån form av bonus el nåt va … 
Nu, sängen var det ja ….
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Jag väntar på Hannas barbeque & cocktails.. Vill också treffa många svenska uppfödare där, om möjligt…

#9 om det blir en lila i den kombinationen blir jag jätteglad!
Det finns ju en liten chans att det är möjligt
Farmors mormor och farmors far till kullen bär på choklad
Duke tror jag inte bär på det alls, men man ska aldrig säga aldrig 
Vi ses i Örebro! Jag kommer ju dit med Iblis-fjanten