Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 796 ggr
lockar
0

Jul afton

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänk att det är julafton idag. Det regnar för fullt ute. Ena hunden vill då bara gå en jätte kort sväng. Man blir blöt om tassarna.

Hoppas att ni alla får en bra julafton.

Leffe
0

Vilken gullig bild. Man hör regnet smattra mot balkongräcket och det är som sagt julafton

noir
0

Man skulle kunna tro det är vår ute, som om man spvit bort vintern och vaknat upp på våren och tror att det är julafton! Hel konstigt. Men det säger ju att minusgraderna kommer på nyår, alltså att nyår är alltid kallare än det varit veckorna innan och i år verkar det stämma också. enligt yr.no kommer minusgraderna til eskilstuna på nyår!
Så kanske får vi en vinter i det nya året så vi hinner bli irriterad på all snö för att vi vill ha vår, sommar, höst för att sedan klaga över att vi inte får någon snö…  haha

Näe God Jul på er alla!

Avots
0

God Julaftonsmorgon!

Här är det fortfarande lite snö kvar men också gröna fläckar och väldigt halt. Solen är på väg fram. Jag fick en väldigt fin julklapp av min lilla valp. Första natten sedan hon flyttade hit, utan att behöva gå ut alls vi sov till klockan 8Skrattande.

Ha en god jul!

MonicaLagerquist
0

Nu har jag bakat två plåtar peppparkakor.

Om en stund kommer min far och Hanna ut.Vi ska ta en kopp kaffe öppna några julkappar och sen far de vidare på andra juläventyr och jag ska börja med maten.

Våra gäster ska hämtas i Uppsala efter tre då Ida slutat jobba.Vet inte om det kommer tre eller två gäster då.men maten brukar ju alltid räcka.

GOD JUL

Stolt ägare till tre La permer

Gittan
0

Då är det julafton här
med allt vad det innebär

Barnen med spänd förväntan
efter julklappar de har längtan

Som vanligt först anka-prat
sedan blir det julemat

Därefter dags för julklappar
kul se barnen nästan hakan tappar