23 december
God morgon. Dagen före julaftonen. Och det droppar från taket.
Sköt om er

Vaken som vanligt. Har för mycket att tänka på.spelat suduko några timmar på telefonen. Passar på att kolla Internet när man har tid över :p. Dagen innan julafton…tiden går fort och Jag längtar till nyår. Ska ut och handla det sista idag med alla andra sista-minuten-shoppare. Ha en bra dag allihopa.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
God morgon!
Här är det lugnt! Jag väntar på sambon som snart kommer hem från jobbet, hon har jobbat natt. Om 40 minuter ska jag till jobbet, så efter en morgonprommenad med hunden fick jag lite lugn och ro med en kopp te innan jag ska ut till bussen.
Ha en fin dag idag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#2 söt kisse 
Vad jobbigt att bara träffa sin älskade på morgonen lite snabbt. det hade inte jag klarat av
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

God Morgon
Idag ska det städas och fixas lite.Granen ska kläs och det sista ska ordnas.
Vet inte riktigt hur många vi blir imorgon men maten brukar alltid räcka även om man blir en eller ett par till.
Jag har redan fått en lite förtidig julklapp.Q har stora röda fina tuttar.Det är dag 21 imorgon så vi hade riktat in oss på att hon skulle få röda tuttar imorgon på julafton.
Stolt ägare till tre La permer
Hållt på och bakat en massa julgodis senaste tiden då min sambos extraföräldrar bjudit oss på julmiddag ikväll. De är lite äldre, har det mesta och blir överlyckliga bara vi tar oss tiden för en kopp kaffe när vi har vägarna förbi så nu tänkte vi slå på stort! Har köpt en gammaldags godisskål och fyller den med julgodis, vilket var vanligt som vanligt godis när de var unga. Hoppas dom kommer uppskatta sin godisskål fylld med brända mandlar två sorters kola och så ett gäng mintkyssar.
Fast dom där mintkyssarna liggar just nu i en klump på diskbänken då det stelna lite för fort för att jag skulle hänga med (första gången jag gör dom) så nu väntar jag på ett nytt paket florsocer och sysselsätter mig med att hålla Sookie ifrån granen, sen Dobby åkt iväg så har hon blivt en riktigt terrorist och gör bara saker hon inte får…
Hurra! Ledig idag!!
Nu är vi oxå med gran och den har faktiskt överlevt hela natten. Nu gör vi köttbullar, jansson och julgodis. (Greta brände tassen på spisen) I kväll är det julfirande hos bästisen.
www.mytwiggs.com