Calmare kattklubb inbjuder till utställning!
Den 30 juni-1 juli är det utställning i Kalmar inbjuda hittar du på http://www.calmarekk.se/inbjudan.doc
Jag kommer att finnas där som funktionär på lördagen. Sedan kom jag på en sak (är full av ideér). Det kanske vore trevligt att träffas om vi är ett par stycken så jag föreslår typ grillkväll på lördagen hemma i min trädgård. Vad säger ni om det?
Vad kul! Jag funderar starkt på att ta familjen med mig och åka över och samtidigt passa på att besöka Ölands djurpark!
ooooo så sugen jag blir!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Häftigt! Ska verkligen försöka komma!!!!! Låter mysigt!

Det är bara att komma allihopa!
#4 Åh så trevligt det låter!!! Det skulle verkligen vara jättemysigt! Bra intitiativ av dig Fritz!
Jag är inte så jääääättesugen på att åka på utställningen eftersom jag inte "håller på med sånt"
, men man kanske skulle försöka planera in en eventuell resa till Öland i sommar (som vi faktiskt har pratat om!) så att man kunde komma förbi och säga hej den där helgen! Vore jättekul att träffa er.

#6 Man behöver inte vara med på utställningen för att komma…
Alla är välkomna, bara jag vet hur många som kommer någon vecka innan så är jag nöjd.

Jag kommer ner, men det visste du kanske…Jag ska ställa på söndag, har anmält iallafall.
Du/Ni får hämta mig i Kalmar, om jag inte kan åka med någon annan som ska dit ner..

#8 Det visst jag redan!!! Det löser vi bara vi vet när du kommer…
Kan tyvärr inte komma, men det låter kul.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Som sagt jag har en stor trädgård!!!

Ni som kan komma kan väl PM mig innan 15/6 så jag vet hur mycket mat jag ska köpa. Tänkte vi kunde dela på dom kostnaderna men jag kan köpa allt.
#12 Jag funderar ännu! 
Ska kolla upp om jag kan komma.. har ju grabben + att svärmor fyller 49 i dagarna där, ska kolla så det inte blir samma dag bara.. Skulle vara roligt att komma!!