Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 576 ggr
aranels
0

Monsun har ett hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har lilleman fått ett hem.. Det har varit en lång resa, men nu känns det så bra. Det blev lindaluring här på Crx iFokus som blev adopterad av honom.

aranels
0

En till bild på honom. Jag saknar honom redan, samtidigt som jag är så glad att han fått komma till rexvänner

Lullan1
0

Vad härligt att det ordnade sig för din lilla kille! Han kommer med all säkerhet att få det jättebra hos lindaluring!

chikan
0

Det här forumet är ju fantastiskt!

A-M.H
0

Underbart. Vad glad jag blir. Puss lilla pojken, ha det gott hos Lindaluring.Kyss

AlexH
0

Vad kul! Denna gång blir det bara jättebra!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

flis
0

Va bra att veta att han kommer till ett bra hem. Han är jättefin.

Linda357
0

va skönt för han, å nu har du ju bättre möjlighet att följa upp å se så han har det bra.

Lindaluring
0

Idag flyttade Monsun in till oss. Denna helsvarta lilla cornishkille som har tagit det här med bus till en helt annan nivå. Reber blev helt förskräckt och tog sin tillflykt till tvättmaskinen. Så här såg det ut en bra stund.

La_Joz
0

Åh, så kul att han har kommit till dig, Lindaluring! Aranels, han är ju faktiskt kvar här hos oss i alla fall!

Leffe
0
Lindaluring
0

Nu under kvällen har de jagat varandra här i lägenheten. Kanske något fräs emellan varven, men det har gått betydligt bättre än förväntat.

Leffe
0

#11. Vilka kontraster. Det är inte svårt att se vem som är vem

Lindaluring
0

#12 Inga tveksamheter. Flört

EvaG
0

Underbart att han kommit till ett bra hem.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Lullan1
0

#11 Vad skönt att det går så bra! Din "gamling" verkar ju ta det hela med ro! De är jättesöta!

aranels
0

Ååååååhhh va fina de är, gamla mattes hjärta kniper till. Jag är sååå himla glad över att få se bilder. Så kul för Reber när han har vant sig vid sin något busige kompis.

Sätter in en bild på Monsun med sina 2 systrar Inferno och Kenya 

Tack Linda för att Monsun får ett så fint hem hos dig och de dina. Många kramar från familjen Båvik i Skellefteå

Vi ses

Eine
0

Ni ser att det löste sig till det bästa för lillen. Det är mening med allt..!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Aje-T
0

Jamen tänk, det var verkligen tur för Monsun, så underbart att det löste sig så bra!!!!

Gittan
0

Vad skönt att det blev bra.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Anna77
0

Härligt att höra att lillkillen fick ett bra hem Skrattande