Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 440 ggr
ChatNu
0

Måste skratta..

Sen ett litet tag tillbaka så har jag observerat att mina kattungar är för gulligaKyss
Aro & Märta har fått för sig att Blondies mage är det goaste att snutta på…men som om det inte var nog har Blondie kommit på att hon kan ju snutta oxå..PÅ SIG SJÄLV!!Förvånad

Så nu snuttar tre små munnar på Blondies mage, när de skall komma till ro & sova. resultatet har blivit att Blondies silvriga & ljusa mage har blivit alldeles gulFundersamSkrattande
Färgbeteckningen för gul vet jag inte så jag vet inte vilken färg hon kan ställas ut i..*skratt*

Som tur är så har hon varken fått sår eller några skador..men färgen är ju lite trist..ville bara berätta om mina knaskatter..
Kan ju tillägga att hon dryper av saliv efteråt..så badning hedanefter kan man ju skippaSkrattande
//Maria

Elica
0

övar hon redan att bli mamma? ;-) Gulligt.

smirik
0

haha vilka söttnosar dem är - snuttisar

AnneAlva
0

Haha, jag ser scenen framför mig. Skrattande Imponerande att hon kan snutta på sig själv, en riktig liten akrobat. Kyss

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

ChatNu
0

Ja, visst är det gulligt!
Jag man kan bli imponerad..dom två andra nyttjar hennes bebis mage & själv suger hon sig i armhålan.
Hon ligger platt på rygg med båda de andra mellan bakbenen & hon böjer ner huvudet i armhålan.

Sen kan ni ju föreställa er allt spinnande oxå..rena motorvägen i denna kattklumpSkrattande
Dom gjorde detta på utställningen oxå..så jag fick torka Blondie med papper, för hon var dyngsur då hon skulle upp till domaren..Cool
//maria

Aje-T
0

men så gulligt….Kyss

flis
0

Best Friends Det låter gulligt. Är väl bra när man kan hjälpa sig själv och syskonen på en gång.

Gittan
0

Härligt!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

La_Joz
0

Jag var ju på plats i Varberg och fick se detta med egna ögon! De är alldeles underbara! Så söta så man vet inte vad man ska göra. Skrattande Hade ju gärna stoppat ner dem alla i väskan, men det hade ju inte varit så snällt…

chikan
0

iii så gulligt! kan tänkta mig att det blir lite slemmigt… små knasbollarna.

Malin-A
0

ohh d måste ju bara se för sött ut.. =) följer nog me mamma nästa vecka så jag får pussa på dom små sötnosarna o resterande kattgäng.. =D

kram från "dotter" Kyss

ChatNu
0

Ja dessa små odjur *ler* dom gör ju allt för att man skall smälta som smör..
#10 Hoppas du kommer med mamma & hälsar på..så ordnar vi pusskalas..med kattungemagar..KyssKul att träffa dig.
Nu på morgonen ertappade jag dem liggandes i en lektunnel & snutta. Och när jag kikade in lyftes 3 små sömndruckna huvuden & tittade på mig precis som om jag stör tillställningen.

Men lite gott käk fick dem snabbt på fötter & rusandes i vild galopp. Blondies mage får nog vara ifred ett par timmar nuGlad
//Maria