God morgon 9 maj 2007
God morgon. Nu har jag en veckas ledighet att se fram mot. Ska bl a hinna med att besöka London. Ha en bra dag.
God morgon. Tänkte på det att när jag gick och la mig i går kväll låg fyra katter redan på sängen och det var kastrathanarna (två rexar och två skogisar). De låg tått intill varandra och sov. På nattduksbordet låg kastrathonan (skogis). De övriga då. Jo tre honor (en rex och två skogisar) var i hallen och sjöng. Alla tre löper! Den sista katten, en rexhona, kallad Terroristen stod i dörröppningen till sängkammaren och fräste åt de löpande honorna. Snacka om natt. Sköt om er nu

God morgon
Längtar fruktansvärd till vi kan hämta hem vår lilla dramaqueen Iris, det så tomt utan henne.
Låter som en tuff natt Leffe, fick du sova på soffan eller? 
Ha en underbar dag alla
God morgon!
Leffe jag avundas inte dig som måste stå ut med 3 st löpande honkatter! Det måste vara skönt att gå till jobbet idag förstår jag! 
Själv ska jag pallra mig till jobbet, hoppas att jag piggnar till lite. Känner mig lite hostig och rosslig i halsen, det är nog en liten förkyldning på gång…
Ha en bra dag!

Godmorgon..Blev väckt kl 06.00 av ett gäng skrikande kattungar och bara masa sig upp och göra välling och köttfärs..De är så duktiga och äter nu själva från fat och är endast lite över tre veckor…nu springer de runt på golvet..Villka lungor de har..att de kan göra sig hörda..Ha en trevlig dag…

God morgon!
Full fart på jobbet idag, som vanligt…
Ikvälll ska jag slinga håret och snacka skit med en arbetskamrat. Ska bli riktigt trevligt!
Leffe, verkade som att du sov gott inatt.
Jag tycker det är jobbigt när Isa skriker efter frukost på morgonen, men det är ju ingenting jämfört med hur du har det!
Ha en bra dag allihopa!

Godmorgon på er allihopa på forumet..idag har jag en del att göra.
Här tjoas det oxå då kattungarna är såå glada att någon är vaken efter en trist natt.
//Maria

God morgon!
Sitter och väntar på att en vän ska ringa för vi ska ut på promenad. Hon vet dock inte att jag redan sett ut ett mål med vandringen, nämligen djuraffären, behöver köpa mat åt våra små gluff-gluffar. Förena nytta med nöje!
London låter trevligt EvaG, hoppas du får det riktigt bra!
LeffeD, vi ses i montern i helgen, ska minsann köpa en sån där knapp så att jag syns! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Godmorgon!
Jag har varit effektiv i dag. Redan. Sonen fick lite sovmorgon, och sen skulle han ju vara utklädd till cowboy på dagis. Så frukost, och påklädning, fast i omvänd ordning.
Till dagis, och sen hem, och tvätta Skirners svans. Han hade ju så klart fått av sej svans stumpan på natten, så tvättade den ordentligt, och sen ska stumpan på med medel. Men först ska jag ta en kopp the. Jag har inte haft någon konstig dröm i natt, och har inte väckts av en massa snuttade katter vid fotändan i natt, så har nog sovit ganska bra faktiskt.
Sen är det massa ärenden in till stan, och ett besök på sjukhuset.
Solen skiner och det är varmt ute.
EvaG, Va roligt att få åka ut och resa!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God kväll! Verkar vara fullt hålligång hos de flesta av er. Hos mig är det lugnt. Förutom att sonen sitter och skriker till hockeymatchen - hur man nu kan titta på sådant.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
oj oj oj. helst slut är jag. Har varit ute tillsammans med länsstyrelsen och tittat på områden i kommunen som jag arbetar för som kan vara intressanta för vindkraftsetablering. Hur kan man bli så trött av att åka bil en hel dag? Nu måste jag snart stupa i säng så jag orkar med morgondagsen strapatser i enköping, dit jag ska på ett seminarium. Är det helg snart?
En liten uppdatering på läget när det gäller Fuffens och Hugin ger kanske min nya Avatar en fingervisning om…