Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettfodervärd-finnes-sökes
Läst 2387 ggr
feeorin
0

Ozzy söker nytt hem - fodervärd/omplacering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ozzy aka CH S*Rex Dandy Nightmare Before X-mas söker nytt hem. Han är  snäll, social och kelsjuk och strilar inte! Ozzy behöver ett aktivt hem där det är lite mer "drag" än hemma hos mig. han vill inte vara ensam hela dagarna! Gärna barnfamilj eller familj där det finns andra katter. Han går bra ihop med andra katter och hundar - nästan fööör bra tycker vissa hundar på besök som inte är vana vid katter som absolut måste kramas!

Ozzy är f n chipkastrerad och tanken har varit att använda honom i avel senare under nästa år . I första hand skulle jag vilja ha en fodervärd i någorlunda närhet till Uppsala och då handlar det om max 2 parningar på honom varefter han kastreras på min bekostnad. Jag kan också tänka mig att omplacera honom och i så fall kommer han att kastreras "på riktigt" innan flytt.

Kontakta Ann-Katrin via personligt meddelande eller tel 018-157733 om Du är intresserad!

www.kickemcattery.com

BaraLisa
0

Jag hoppas att vi kommer trivas med varandra hos mig. Jag tror det blir bra!

Med vänliga hälsningar Lisa

feeorin
0

Det har ju börjat bra!!! Noskontakt med Harriet redan dag 2!!

Som alla kanske förstår så har Ozzy flyttat hem till Lisa och hennes katter. Vi håller tummarna att Ozzy ska smälta in i gänget!

BaraLisa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grabbarna grus.

Med vänliga hälsningar Lisa