Avelshanar med B-Blod?
Sitter här och börjar smått planera för nästa parning och försöker hitta hanar med B-Blod..har letat på hemsidor och på Nordiska Rexringen.
Nordiska Rexringen verkar vara dåligt uppdaterad? Så jag undrar, ni som har avelshanar (gärna som är till Avel till våren och frammåt) kan inte ni lägga ut info och bilder i denna tråd?
Ex. Info om hanen, vart ni finns, era krav och så en bild såklart 
Jag kan börja om än lite svagt
Kanse kanske kanske..om jag någongång kan besluta mig om jag ska eller inte ska behålla …så kommer denna vilding gå till Avel till tidigast nästa höst ..men som sagt han är inte torr bakom öronen än..så vi får se.
Jeg er også interisert i hanner med B-blod
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har en hane som kan vara B,ska testas snart.Kommer endast lånas ut till en hona!
Återkommer!
S*Imse Vimses´s

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vi har en B-blodad svart hanne! Han finns tillgänglig för ett fåtal friska och sunda honor.
För Er som ska till SW så ställs han ut där lördag-söndag. Vi kan skicka info om honom men det blir efter helgen!
Finns på hemsida: www.rexellen.se
mvh Lena och Cornelia
Testar igen!
Är det någon nu som har en B-Blodshane?? Gärna i Sydsverige
Eller så funderar jag på att testa med en A-blodare, då helst i Skåne.
Tyvärr är det få B-blodare där ute.. känns som om det föds fler B-blods honor än hanar…
jag hade delningskull.. och för mig gick det 24 timmar dygnet bra med matningen.. men man måste ju vara på plats på ett annat sätt än med en vanlig förlossning.. så man inte missar när de föds.. så de inte hinner dia mamman..

Vår IC S*RexEllen´s KaramEllen (B)
finns tillgänglig för ett fåtal parningar. Han har supertemperament, strilfri, kolsvart. Tar emot honor som ej har temperamentsproblem, är testade för HCM, FiV-FelV samt avmaskade innan parning.
Vi söker också B-blodad hanne till våra honor under våren 2012. Speciellt chokladhanne eller lilac men det verkar omöjligt?