Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 478 ggr
EvaG
0

God dag 12 december

I dag är det "lungt" när det gäller vädret verkar det som. Har kommit upp för en stund sedan, men ännu inte varit ute utan bara sett genom fönstret. I dag ska det handlas ett par julklappar innan det är dags för arbetet igen. Allt är klart för resan i alla fall. Önskar er alla en trevlig dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

Jag var på hundmässan i går. Oj vad fina hundar det finns! Vinthundarna har jag alltid gillat, men jag har tack vare en sida här på iFokus börjat uppmärksammat och gilla vallhundar också. På mässan hittade jag en ras jag inte sett förut och gillade väldigt mycket och det var Curly Coated Retriever.

Tänk jag pratat hund i hela inlägget. Får väl bryta det och säga att katterna ligger på sängen och sover.

Sköt om er

nakenkatt
0

va kul att se så många fina hundar leffe!!! idag ska jag på data kurs med jobbet.det känns ej så roligt,ärligt talat nervöst.Ett nytt dataprogram för kommunen,där vi ska dokumentära i om våra brukare.Ikväll har vi julbord på jobbet betydligt roligare!!!!

MrsCecilia
0

Roligt Leffe:) Hundar är härliga..Glad

Regnar i dag, men nu ser det ut att klarna. I kväll är det ridning igen.

Ha en bra dag!

[Wideudde]
0

Jag öppnade dörren nyvaken i min härliga hello kitty pyjamas som förmodligen är anpassad för någon som är 10 år yngre än mig. Men hantverkarna verkade inte bry sig.

Här är det full rulle på katterna och jag har både hunnit diska och plocka inför ikväll, då blir det Anonyma-soc.tants möte, dvs babbel om allt mellan himmel och jord med mina favorit damer!