Ny James Wellbeloved
Nu finns det en ny smak på James Wellbeloved - fisk. Så man kan numera välja på kalkon, anka och fisk. Alla med ris. Har fått provpåsar. Oj vad det luktade fisk, men det är kanske inte så kpnstigt då maten inte innehåller en massa biprodukter.
Katterna har just nu att välja på James Wellbweloved med kalkon, James Wellbwloved med fisk och Orijen.
De äter slut på skålen med kalkon och tar sedan en del av fisken. De tar knappt något av Orijen.
Dom har inte gjort mycket PR för den nya fisksmaken. Hade ingen aning om att den fanns.

Konstigt att göra en allergen mat med fisk, flesta katter som har någon form av foderallergi tåler inte fisk.
Hmm det är inte bara allergiska katter som äter JW, så det passar nog en del.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Jag hittade just för några dagar sedan JW kitten och adult. Är det faktiskt sant, att det inte finns fisk i någon form? Då skulle jag våga prova det till min Ascanio. Känner någon lite bättre detta märke?

JW är toppen om man har nån allergiker (bra annars med)! ;) Då de enbart använder en animalsikkälla i sina foder.
Har en hund som inte tål fläsk & nöt, vilket kan vara ett helvete i hundfoderdjungeln, då fettet eller liknande ofta kommer från något av dem, även om det står att det är kyckling. Men JW vet att man inte ska blanda allt så förbaksat ycket ;)
Min katt älskar dessutom fodret! men tack o lov är hon inte allergisk iaf

Hej!
Jag har bara använt James Wellbeloved i två år, helt outstanding. Inte på grund av allegri hos katten, men jag hade fått tips om att detta foder är jättebra för oss som är lite allergiska mot katters urin/avföring. (alltså inte för oss att äta, men att ge till våra katter
) och det har gett mkt gott resultat.
Men fisken luktar jätteilla, så den tänker jag inte använda. Fick ett próv på min djuraffär, och när jag öppnat den luktade det i hela köket.
Håller mig till Chicken and rice….
#6 Oj så intressant! Det har jag inte hört från annat håll. Jag är ju osäker själv på vad det är jag reagerar på. Hud, kvalster, urin, saliv. Kanske vore värt att prova James Wellbeloved, även om min allergi är OERHÖRT liten numera och bara blir bättre och bättre!

Tack för information.Jag skall prova smått…