Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 410 ggr
Gittan
0

God morgon 5 december

Idag står det julstädning hemma hos min mor och far på agendan. Dessutom ska jag fixa lite datauppdrag till jobbet.

Hoppas ni får en bra dag - måndag som det är.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

nakenkatt
0

Oj det börjar dra ihop sig för sånt också,jag menar julstädningen.jag är ledig och ska strax sätta igång ett bak med lussebullar,bakade ju på jobbet i helen så ja ska väl göra dt hemma också.De gula bullarna är ju så goda,och de har åtgång också,så idag ska frysen fyllas tänkte jag.Ha en trvlig dag.

EvaG
0

Jag behöver inte hålla på med julbök hemma då jag försvinner över jul och nyår. Tänk baka tillhör inte mina starka sidor, men äta bullarna går braSkrattande. Jag ska ut och handla innan arbetet börjar i kväll igen. Önskar er alla en bra dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MrsCecilia
0

Hade tänkt och baka och pyssla igår, istället fick vi tvätta mattor och torka kräkningar då Robban ätit nåt olämligt..

Har precis beställt tid för att ta bort Robbans cysta, klippa klor (igen), kolla UVI och svans..Stackars vår misse..

Ha en bra måndag!

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Här hemma står det besiktning av bil på dagens att göra lista.

Sen ska väl allt annat också fixas.Diskmaskinen och tvättmaskinen jobbar redan.

Sks passa på att ta en sväng förbi katthemmet idag när vi ska in till Enköping

Stolt ägare till tre La permer

RacerDonnans
1

Fullt upp med ommöblering och fixande i tjejernas rum förutom allt annat stök som inte är klart. En "ledig" dag är inte så ledig.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Mona22
0

varit förbi nya lägenheten och fotat lite. planerar hur man ska inreda.

Snart kommer en besiktningsgubbe och kollar tapeter och så. Hoppas allt är okej.

Ska iväg och jobba en sväng sedan och efter det är det möte med flygklubben. Ska dit om jag orkar.

ha en bra dag.