Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 839 ggr
nakenkatt
1

Lördag den 3 december

God förmiddag mina vänner.Har gjort mig iordning för att åka att jobba.Idag ska vi baka lussekatter hela eftermiddagen på jobbet.Hoppas alla brukare vill vara med.Kan vara lite svårt ibland att få igång dem på aktiviteter,men jag brukar faktiskt lyckas ganska bra.Fikat med färsk lussekatt däremot brukar vara populärt.Jobbar hela dagen imorgon också men vet ej vad vi hittar på då.När jag slutar kl 16 ska vi åka direkt till min minsta dotter och hjälpa till lite,de målar och lägger golv i sitt nyköpta hus inne i skogen.Det kommer att bli en mysig julafton där tror jag.Ser mycket fram emot den.TREVIG HELG PÅ ER.

Leffe
0

Jag funderar på att ge mig iväg och titta på Science fiction mässan i Stockholm. Vi får se hur det blir.

Sköt om er

MrsCecilia
0

#1 Nu blev jag avis! Kul!

Har mest köat hela dan, först var det trafikomläggning, sen olycka, sen mkt folk, sen kö till köpcentrum och sen kö i mataffären..

Han precis hem innan det började storma och regna:) Nu blir det glögg och lussebulle..

lockar
0

Det blåser och regnar. Tur att man hann att gå och titta på julmarknaden innan det började.

Avots
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I dag har det varit mörkt och eländigt och inte blev det bättre av att det blev strömavbrott precis då mörkret föll. Det blev väldigt svart både ute och innne men vi tände brasan och kurade. Så här mysigt tyckte katterna att det var.

Tycker att bilden är lite kul, storleksskillnaden på mina två kastrerade hankatter blev ganska uppenbarSkrattande.  Blaui är kanske liteObestämd tjock och Vilde är en liten mager typ. Tindra syns knapptFlört

noir
1

Här hemma händer det inte mycket. Men funderar på att åka till affären och hämta nått gått att laga till. Sen blir det myskväll :)

Eine
0

God kväll.

Blev en konstig men till slut bra dag.Var hos veterinär för kattvaccinationer och diverse annat smått och gott.Talade sedan länge och väl med en trogen och  mycket klok vän,och h*n hjälpte mig med ett bryderi.Det är bara att inse att jag ska sluta vara så snäll och godtrogen..H*n vässade mina klor och jag har verkligen fått ett nytt sätt att se på en del människor.Tack min vänKyssälskar dig.Jag är väldigt glad för ditt stöd och din hjälp.Och så har du inte ens katter..FlörtSå ringde en annan kär vänKyss sedan.Världens bästa dag kanske?Jag är så glad.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora