Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavel-genetik-och-uppfödning
Läst 262 ggr
Leffe
0

13149 Cornish Rexar

Nu finns 13149 Cornish Rexar inlagda på Pawpeds databas. Finns din Cornish Rex med där?

AlexH
0

japp han är inpetad i systemet!Skrattande

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0

Uj vilket arbete!Tack!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Wiveka]
0

Tack för allt jobb du och Anna görKyss

Det underlättar verkligen när jag planerar kull…..

Fritz
0

Ja, verkligen! Vet inte vad jag skulle göra utan pawpeds….

chikan
0

är det intressant att lägga in en kastrat som inte har några kullar efter sig? Fuffens är inte inlagd, men vet inte om det är någon idé ens?

AnnaS
0

#5 klart det är! Kan vara jätteintressant att veta hur många avkommor katter har och även vilken färg de har. Kan ju just vara den kastraten som gör att man får reda på om föräldrarna bär på maskning, dilution eller choklad t ex Cool

Skicka ett meddelande till mig med hans namn, födelsedatum, föräldrar, färg och gärna också registreringsnummer. Jag har databasen öppen nu, så jag slänger in honom på en gång!

[Wiveka]
0

Glömde säga att jag oxå tittat på antalet syskon till den tilltänkta hanen. Sture har bara ett syskon till i pawped, men enligt AlexH har han ytterligare två systrar. Synd att det inte syns i databasen.

Glöm inte att rapportera era kullar till Anna och Leffe! Det är så kul att kolla i pawpeds, nästan lika beroendeframkallande som ifokusGlad

chikan
0

#6 Färdigt!

AnnaS
0

#7 Klar! Flört

chikan
0

så nu finns det 13150! hihi

Lindaluring
0

Förlåt en dum fråga, vad är pawpeds?

AnnaS
0

#11 Det är en stamtavledatabas http://www.pawpeds.com

Leffe
0

#11. Det var ingen dum fråga. Jag borde ha tänkt på, när jagh skrev tråden, att alla inte kan veta vad Pawpeds är för något

EvaG
0

Fantastiskt. Har följt min Cornish ända bak till Kallinunker.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Lullan1
0

#14 Vilket jobb! 

Jag har alla mina 3 i Pawpeds, har t o m bilder på Doris och Findus, ska nog skicka in bild på Jissa också. Det är så kul att titta på bilderna!

Aje-T
0

Mina är med och jag borde nog också skicka bilder.

La_Joz
0

Min Mistie är inte med! Jag skickar uppgifter till dig AnnaS med en gång!