Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: fodervärd-finnes-sökes
Läst 2005 ggr
Spotless
0

Fodervärd sökes till hankatt i Stockholm

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lille S*Spotless Domino, född den 2 augusti 2011 efter SC S*Spotless Ulv och IC S*Spotless Tosca, letar efter världens bästa foderhem. Glad

Du som är intresserad måste bo i eller i närheten av Stockholm, du ska kunna erbjuda ett permanent och kärleksfullt hem utan andra fertila katter, men gärna där det finns en kastrat eller två. Kortfattat kan jag säga att jag vill ha avels- och utställningsrätt men ett fodervärdsavtal skrivs naturligtvis där våra respektive rättigheter och skyldigheter framgår.  

Tror Du att Du har rätt hem till Domino? Kontakta mig på info@spotless.se Vi finns i Solna.

miano
0

Lycka till med att hitta en kärleksfull fodervärdGladär nog inte så svårt med en sådan vacker haneKyss

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

Denna kommentar har tagits bort.
noir
0

åh han är så fin! Sookie och Dobby (Lafayette) hälsar!

xantos
0

Så fin, lycka till!!

amandahurtigh
0

Såå söt lilla Domino!Kyss
Lycka till med att hitta rätt hem Angela!Skrattande

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

[Wideudde]
0

vilket charmtroll!

MrsCecilia
0

OMG! Vilken raring..Hade jag inte haft tre redan så…Glad

Spotless
0

#7 Du skulle kanske till och med få det lugnare med en cornishkompis till Robban!? Skrattande Men, en fertil hane kan vara en hand full i sig och mer därtill… Flört En kastratkompis kanske? (jag har dock ingen att erbjuda)

Pearfoam
0

Jag har tyvärr en fertil honkatt hemma, annars hade jag kommit på en gång och kattnappat honom! (Oh, kanske skulle göra det ändå… Fiiiina bebisar! <3) ;D

MrsCecilia
0

# 8 Tanken brukar oxå slå oss i bland..De nadra hänger inte med i hans tempo..Men en till vilding? Nääää…Flört