Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 2877 ggr
MrsCecilia
2

Godmorgon 29 november

Överlevde ridningen i går. Ryggen mår helt okey. Teori i stallet i dag. Hoppas det blir lärorikt!

Ha en bra dag allihopa!

Gittan
0

#0 Toppen!

God morgon. Barn och sambo reste bort över helgen för att hälsa på hans föräldrar och gå på hockey. De har inte kommit ännu. Alla tre ligger magsjuka.

Hoppas ni får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

noir
1

Får se om jag överlever idag. Ska på Friskis & svetttis pass idag. Följer med min svägerska. Det här kommer bli döden. Ha en bra dag!

EvaG
0

God morgon. Nu ska jag ut och spana in lite julklappar till mina närmaste vänner här i Sverige. För inför julen försvinner jag som vanligt till min mor i LA. Önskar er alla en bra dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Nu lite gnäll.För vilken dag i ordningen vet jag inte men jag vaknade med ont i höger öhga.Har inte alls lust att fara till sjukhuset idag.

I övrigt så har vi numera ingen snö och det är tio grade varmt ute.

Stolt ägare till tre La permer

xantos
0

# Celan…:-)   Tisdag… grått grått … å arbete. Mannen har jobbat helg å har en ledig dag idag, jag vill oxå vara hemma, ledig å gosa med våra 2 kattpojkar!! Ikväll blir det att använda mina Globen Horseshow inköp när jag rider, så snygga italienska schortshaps.

nakenkatt
0

#4 va tråkigt det ska vara med ditt öga Monica,kan de ej få någon ordning på det?? vet du jag är nästan säker på att Meliss är dräktig.Man lär känna igen sina katters beteende,och nu är jag nästan säker.

Gittan
0

Hoppas ögat blir bra. Ögonproblem leder ju många gånger till en otrolig huvudvärk också.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

MonicaLagerquist
0

#6 Det vore ju helt underbart om Meliss vore dräktig.Sen önskar jag ju bara att Q är det också.Hon är i början på vecka fem och hennes husse och matte är tveksamma.Jag har inte träffat Q på en dryg vecka men då kändes hon inte dräktig.

Stolt ägare till tre La permer

MrsCecilia
0

#2 Lycka till ;)

#5 Ohhh! *mycket avis*

[Lec72]
0

Godmorgon alla Skrattande

Är så avundsjuk på alla som rider..vill oxååå!!

Själv sitter jag och spanar runt på lika kennlar, har till 98% bestämt mig för vad nästa hund ska bli för ras Skrattande

Jobbade 12 timmars pass igår och ska även jobba kväll idag..så det blir soffa och film hela dagen så att mitt ryggskott får vila mellan varven ..

nakenkatt
0

# 10 jag är nyfiken,vilken ras blir det???

Eine
0

God dag.Första dagen sedan i fredags som jag inte har tung huvudvärk.Den kom förmodligen av att jag skadat hornhinnan,säger min doktor.Men i dag känner jag inget!Är så tacksam för det.

#4 sköt om dig!

#10 Irländsk Varghund?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Lec72]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#10 Nää Irländsk Varghund har jag haft (världens underbaraste)..

Och efter två Grand Danoiser en irländsk varghund och en Douge De Bordeaux..har jag bestämt mig för en mindre hund denna gång..

Det blir nog en sån här..Skrattande

[Lec72]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

fast med denna färg…

Eine
0

#14 Fransk bullterrier eller vad den nu heter?Ser trevlig ut.

[Lec72]
0

Engelsk Bullterrier..eller bara Bullterrier :-)

Eine
0

#16 inte så hemma på småhundar,men de verkar trevliga i vilket fall.

nakenkatt
0

vilken söting.

lockar
0

Här det grått och trist. De har gjort så fint på Stockholms gator.

AnnicaB
0

#17 Små och små…. Engelsk bullterrier är som en betongsugga i kroppen, ja, lika massiva i alla fall :) Min bästa väninnas mamma har fött upp sådana i massor av år. Så fräcka i utseendet! Men jag är vinthundsmänniska i mitt hjärta så saluki och whippet är mina "bästa" hundar. Nu för tiden är jag hundlös, men hjärtat klappar fortfarande rejält när jag ser snygga salukis på utställning. Så härliga hundar, så behändiga inomhus, bara de inte var så rymningsbenägna….

För övrigt går fortfarande varenda dag i samma rutt… jobb, stall, renovering. Blä! Försöker sälja hästen utan framgång, man får nästan GE bort hästar nu :(. Nyskild. Mäklaren kommer i övermorgon förr att kicka igång husförsäljning. Ingen ny lägenhet…. Och så lite julpanik på det…..

*** Qui vivrqa verra ***

Leffe
0

#20 Har en granne i porten bredvid som har tre whippet. Helt underbara hundar

[Lec72]
0

#20 föder hon fortfarande upp Bullar?

Jag sitter och letar kennlar men det är svårt att hitta några "aktiva" (Hemsidorna är inte uppdaterade på flera år)..

Tar gärna mot tips Skrattande

AnnicaB
0

#22 jag är osäker på om Lisbeth tar kull längre. Men du kan ringa och hälsa från mig. Hon kan slussa dig vidare :) (Jag heter Annica Burman). Det är 2 kontaktpersoner och det är Lisbeth som du skall ringa.

http://kenneltopline.webs.com/

*** Qui vivrqa verra ***

Eine
0

#20 Jag betraktar dem som rätt små,är själv förtjust i rejält stora vovvar.

[Lec72]
0

Tack Annica

Ska kontakta Lisbeth och se Skrattande