Godmorgon 30 november
Kvällskurs i ridning i dag, låååångt ute i skogen. Måtte jag hitta dit och ryggen överleva:) Vi ska lära oss kroppsmedveten sitsträning och träffa naprapater och hippologer. Passar mig som sitter som en hängbjörk.
Ha en bra dag!
Träning behövs och även sådana som tar hand om en.. Jag höll på med hoppning när jag var yngre och det kunde kännas överallt. Värst vad det när jag föll av hästen vid landningen. Önskar er alla en trevlig dag.

Hej
Idag blir det kattungepussning X 2.Först ska jag gå till Toms två första barn och pussa på Hans och Hanna.Sen åker vi till Rimbo och pussar på fem andra små Bustroll
God Morgon!
Idag blir det kattpussning X 2.Först ska jag gå och pussa på Hans och Hanna Toms två första barn och sen åker vi och pussar på fem Busfrön i Rimbo.
Ett bra sett att tillbrings en grå dag i november.
Stolt ägare till tre La permer
Godmorgon, ganska nyss hemkommen från kirurgen, inte alls förtjust i läkarbesök. Ännu mindre att genomföra små ingrepp som borttagning av leverfläckar. Jag gråter som en 4 åring och tycker synd om mig själv medans min man får hålla mig i handen - vilket är ganska knäppt med tanke på att jag har ovanligt mycket tatueringar.
Antar att jag bara inte gillar att dom gräver runt i ansiktet. Det värsta var nog när dom brände ihop blodkärlen, sånt gör mig illamående.
men jag svimmade iallafall inte! nu återstår det en vecka innan jag ska iväg och ta bort stygnen. Det blir inte heller kul. Men jag hade en fantastisk sköterska, lugn och pedagogisk som lugnade mig och pratade med mig under hela tiden.
#3 Stackars dig.
Min dag blir enligt planerna att åka in till kontoret och ta hand om en del arbete. Sedan ta med hem sådant jag kan jobba med hemifrån. I morgon hoppas jag barnen och sambon har blivit av med maginfluensan och kan åka hem från Karlstad. Börjar ju längta efter dem.
Hoppas ni får en bra dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Solen tittar fram i molnen. Pysen ligger som oftast på knät när jag sitter vid datorn. Visste att jag missat något och nu kom jag precis på vad det var. En kopp te. Måste fixa det.
Sköt om er