Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettett-gott-skratt-förlänger-livet
Läst 1271 ggr
[Lilly-ette]
2

Lilla klätterapan Keeben!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha, ja vet inte alls hur jag ska beskriva detta bäst.. han är verkligen en liten glädjespridare vår lilla Keeben, det är en sak som är säker!

Det är ju sååå roligt att hänga på mattes axel och agera klätterapa haha! Han flängde runt som en galning däruppe och massor av pussar fick man också!

Så mysigt, så galet härligt och såhär mkt har jag inte skrattat på länge nu! Lilla pälsbollen våran <3

Leffe
0
noir
0

Som en jätte go veterinär assistent sa när hon träffa Zaffie, vårat först besök på strömsholm "nämmen oj vilken fin hänga och slänga i gardinen tjej ni har" 

Så på strömsholm kallas Cornish "hänga och slänga i gardinen katter"

miano
0

SkrattandeSkrattande Keeben…Så roligt att se bilder på honom.KyssMåste fråga? Stjäl han fortfarande någon sak exempel en strumpa och gömmer den.Glad

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

Gittan
0

Kul med en sådan katt.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

[Lilly-ette]
1

Haha ja visst är det :D Jag är lite utav ett fotofreak och älskar att fota så har massor av fina/roliga/knasiga bilder på honom där han gör lite utav varje! Det är bara att fråga på :)

Vi har aldrig riktigt sett honom sno någonting men när vi har tvättat så har vi märkt en speciell sak. Det fattas ett par strumpor ibland.. så det är nog troligt att han fortfarande har kvar den vanan! ;)

Haha du anar inte! Senast idag satt låg han och sov i sambons nya baslåda som stod i extra rummet! Han älskar att åka på axeln och ska alltid sitta mitt framför datorn när man surfar så att man inte ser något!

miano
0

Skicka gärna massor med bilder på Keeben Kyss skicka i min mailadressGladKeeben är nog den katten som vill synas och ha all uppmärksamhet han bara kan få den gosiga sötnosen.

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

EvaG
0

Ni har alltså fullt upp.

Medarbetare på Vilda västern iFokus