Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 460 ggr
noir
0

26 November, Godmorgon!

Här hemma sover alla utom jag och zaffie. HOn vakna till för en timme sen och var hungrig. Inte konstigt eftersom senaste målet mat fick hon kvällen den 24. Operationen gick bra men hon är lite medtagen och rosslig. Fick även en satasad tass men det mesta har gått ner. Nu har hon fått ro igen och sover gott i sin elementsäng. Min sömn lyser dock med sin frånvaro. Senare idag ska jag ev. På kattensdag om orken finns och sen kommer mina föräldrar på besök. Vi ska ära någon go mat och ha det trevligt.

Anki-Egerbrandt
0

Gomorron!

Idag ska jag ta med mig Nomy till Djurmagasinet i Eskilstuna. Hon ska representera Cornish Rex på kattens dag. Glad

Kom å hälsa på vett´ja!

MrsCecilia
0

Godmorgon (?), Här är det segt efter tjejmiddagen i går..Men har lyckats julpynta och byta gardiner..

MonicaLagerquist
0

God middag.

Segt idag efter gårdagens trista ögon besked.

Men nu är gradinerna och stjärnan i köket uppe.

Nu lite påfyllning av kaffe och sen får det bli en promenad i blåsten ner till byn.

Sen ska väl hemsidorna julpyntas också.

Stolt ägare till tre La permer

Leffe
0

Här skiner solen och katterna fyller fönstret där de ligger och njuter

Sköt om er

noir
0

Kattensdag idag! Ställe på skoj ut sookie och Dobby idag på sjurspevialusten och fick söta rosetter och två gåvor med ec sand, foder tunna, matskål i glas mat och godis prover. Bra övning för katterna om inte annat! :)

EvaG
0

Blåsigt, blåsigt och blåsigt. Går inte ut förrän jag ska till arbetet. Önskar er alla en trevlig dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

lockar
0

Har varit på Nynäs Djurbod, kattens dag. Visade upp Solomon. Många tyckte att han var väldigt fin. Fyllde även upp förådet med katt mat.

Har varit soligt och fint väder idag.

nakenkatt
0

#7 Salomon är väldigt fin så det kan jag förstå.