Iris skall paras i morgon
Vad spännande! Lycka till, Jag hoppas på att Sture ska få gå på date här i slutet av maj 

Han är fin Fozzy. Du får meddela vad det blir för något senare…
vad spännande med lite vårflirt, lycka till.
Grattis! Här väntar vi på att Anthea ska börja löpa och att vi ska få låna hem Sture
#4 Sture tycker det ska bli spännande *hehe* hoppas han är lite tuffare än sist 
Vad fin han är! Hoppas det går bra och att de fattar tycke för varandra!
Åhh kattungarna kommer bli superläckra! *vill ha* 

Tackar så mycket 
Jjag kommer själv klart att rapportera hur det gått

Helt rätt kille till din vackra Iris..Han är såååå läcker den killen..

Lycka till med dejten! Tror och hoppas att Iris kommer att tycka att Fozzy är en snygging till karl. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Hoppas det går bra
Ha en trevlig dejt.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Lycka till idag och hoppas att Iris blir lika förtjust i Fozzy som jag blev, vilken snygging!!! :)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Då har vi varit och lämna henne, usch det är inte roligt att lämna sin bebis, även om jag vet dem kommer ta hand om henne på bästa sätt.
Fozzy och iris var bestämt väldig intresserad av värandra, tror inte dem parad då vi var där men det var amoriner i luften då vi gick in får att säga hej då, Iris låt fozzy nosa henne i rumpan så det var endast en tids fråga.
Dem var jätte lugna och coola båda 2 betedde sig som om dem aldrig gjort annat fast det första gången för båda.
Som extra bonus fick vi möjlighet för att gosa med kattungar, yeoman har en kull underbara gospluttar hemma och det var svårt inte att smyga ett par stycken ner i väsken då vi gick