Fräset- 7-8 januari 2012..
Vilka fler planerar att komma?
Jag planerar att komma med min lilla docka Vilya den helgen. Så spännande då det var ett tag sist för mig och första gången för henne.
Vilya kommer att dela bur med sin bror "bulldozern"-Loke.

Jag har anmält Zenit och Duva, men bara till söndagen. Mor kommer med Inge och Ingvor.
Kommer med 3 nakenfisar men då det verkar va gott om platser kvar där så funderar jag på om jag ändå ska anmäla min lilla "fula ankunge" Prillan bara för o utställningsträna henne lite :)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Jag har stora funderingar på att komma med mina två då 5 månaders crx-kattungar, men har aldrig ställt ut katt tidigare, är inne på Fräset hemsida och letar efter anmälningsblankett men hittar det inte, kan någon vara bussig och berätta var den finns.
Är inte än medlem i någon kattklubb ännu men min uppfödare i Malmö vill bjuda mig på medlemsavgiften i Sydkatten för att uppmuntra mig att ställa ut, kan jag anmäla mig utan medlemskap idag men med säkerhet så har jag den på utställningsdagen.
Finns det någon i Katrineholm, Vingåker, Flen, Norrköping, Eskilstuna eller näromkring som också kommer åka till denna utställning och är intresserad utav att samåka?

Du måste vara med i en klubb när du anmäler dig/katten.
Anmälningsblankett finns att ladda ner från SVERAKs hemsida.
Stolt ägare till tre La permer
#4. Stort tack
När jag har läst på om utställningar så måste man vad jag förstår ha ett burskynke, vad köper jag detta?

#5 antingen syr du ett själv eller så beställer du ett.
Jag syr på beställning och har även möjlighet att maskinbrodera på bäddar och skynken.
Stolt ägare till tre La permer
- Nu när jag äntligen fått klart med kattklubbstillhörigeht och skrivit utställningsanänmälningar på båda kattungarna visar det sig att Fräset utställning är full, blir lite små sur över mig själv att jag inte tog tag i detta tidigare.
- Fråga 1: kan man ställa sig i kö för en eventuel avbokning så man har möjlighet att komma med på Fräsets utställning, i så fall hur går man till väga?
- Fråga 2,: Örebroutställningen i början på mars har några avrått mig ifrån att starta med som 1:a gångsutställning, men jag har aldrig riktigt fått klarlagt varför, vad har ni åsikter?

#7 Angående NERKs utställning så tror jag att det beror på att det är ass.buret där.
De flesta klubbar har ingen reservlista och angående FRÄS så har klubbens medlemmar till den 5/12 att anmäla så om det blir några avhopp fylls det väl på då kan man tänka.
Bäst du kontaktar Fräs och frågar dem.Då slipper du fundera.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora