God morgon sjusovare!
Ska iväg till TCC.Sitter med en mugg svart kaffe och försöker förstå varför jag utsätter mig för detta! När man kan sova i sin säng!?Sköt om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God morgon. Ja du Eine din fråga är omöjlig att svara på. Själv kommer jag dit under dagen. Sköt om er allihopa. Och ni som ska på utställning kan väl ta med er lite reklam för vår sajt. Se annan tråd.
God morgon. Eine inte nog med att du går upp tidigt och sticker iväg. Du har väl en massa packning också. Och du GLÖM INTE KATTEN
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

God morgon
Ja eine det är ju det med utställningar, tidigt upp lång väntan men värför gör vi det
Hoppas det går bra för alla
Just som vi trodde att nu var iris på gång och att det endast var fråga om vilken dag i helgen vi skulla lämna henne hos hanen, då trissar hon kring och är helt normal. Tror hon lurar oss….
Ha en underbar dag alla
God eftermiddag!
Har varit på stan på förmiddagen och gjort en massa "måste ärenden", skönt att det är klart för den här gången.
Senare i eftermiddag ska vi åka ut på landet till min storebror och grilla. Ute är det sommarvarmt så det ska bli underbart att få sitta ute och äta och mysa!
Ha en bra kväll!

Hoppas att det går bra för dej på utställnnigen Eine.
Själv sitter jag o väntar på kattungetittare från norge. Dom har kört från trondehim och hit. Lite nervös är jag.
Ha en fortsatt trevlig dag. /Natta
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Hoppas det gått bra för dig på utställningen, Eine! :)
Här har det oxå varit massa "måste-ärenden" (inköp av kläder till konfirmation och skolavslutning, matinköp etc) samt även grillning tillsammans med vänner i em. Har nu uppdaterat sajten och lagt ut bilder från VRKs utställning *pust* och suttit och ringt runt till alla hotell i Örebro för att se OM vi kan ta oss till SW iaf … ser mörkt ut, alla rum där djur är tillåtna är upptagna … :( Typiskt nu när mina föräldrar kan vara barnvakt oxå! Jaja, går det inte så var det väl inte meningen heller då! :)
Och nej, Phoebe skulle inte till Övik, hon har en öroninflammation och behandlas så hon hade inte kunnat åka ändå. :) Det är en mening med allt. *skrattar*
Ska strax natta barn och sen hoppas jag på en lugn kväll framför teven nerbäddad i soffan drickandes varmt te och äta nån god macka … :) Ha en trevlig kväll, alla!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Tack alla uppmuntrare! Ni är så gulliga!Det gick bra, min German Rex fick sitt första CAC och jag är jättelycklig.Ska iväg i morgon igen.Nu har jag svalt en halv kall pizza och sitter med ett glas rött *kexdryck*
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Grattis Eine! Hoppas verkligen din lilla German rex kommer till SNRF båda dagarna, har ju bara sett henne på bild och tycker det ska bli spännande att få se en GRX IRL *kram*
Idag har det varit sovmorgon för mig på jättelänge - ok inte till nu!
Men till kl 10 fick jag sova Mannen min tig barnen *jippi* så idag är jag riktigt utvilad!
Grattis Eine, vad kul att höra!!! Ta det lugnt med kexen bara… du vet hur det blir i morgon annars.
Jag har varit i kexaffären idag och handlat 2 flaskor med kex, vi ska nämligen ha ett kexlotteri, eller kulturlotteri som vi kallar det, på jobbet nästa vecka. Hoppas att jag vinner! 

Grattis Eine! Hoppas jag får se en GRX nån gång också.
De som var här från Norge, reagerade tyvärr, så ingen katt till Norge…Synd.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Har suttit i soffan och kikat på inspelade avsnitt av Stargate Atlantis och druckit lite vitt kex, sött och gott som tusan, fast nu ska jag inte ha något mer, måste tänka på min stackars skalle. 
Var på TCCs utställning och Nordiska Rexringens årsmöte idag och det var hemskt trevligt. Leffe, tack än en gång för skjutsen, du är guld värd!
Nu är det snart dags att trilla i säng och läsa några sidor i en mycket bra bok jag håller på att läsa för tillfället. Blir alldeles för lite tid över till att läsa förutom på kvällarna, men då är man ju så sablans trött…
Godnatt och sov gott alla!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God natt allihopa!
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld