Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 243 ggr
chikan
0

Hugin/Fuffens bildbomb!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer lite bilder på det nya ifokus-radarparet. Jag börjar med en ni redan sett, men den är så härlig så den tåls att upprepa. Första mötet!

chikan
0

Och så har vi ett av de första riktiga fajterna. Det ser ju rätt oskyldigt ut, men det var det inte! Tussar flög omkring!

chikan
0

Helt utmattade efter att ha terroriserat varandra en hel natt och en hel förmiddag.

chikan
0

Hugin gillar att bli gosad med! Han kastar sig gärna på rygg i tid och otid och börjar kurra högljutt. Så det är bara att kapitulera och klappa.

chikan
0

Hugins huggtand (som är kanske tio gånger så stora som Fuffens!). Natta, är det en pigmentfläck han har på nosen?

chikan
0

Första ömhetsbetygelsen från Hugin kom när Fuffens sov. En liten putsning på huvudet. Omöjligt att fånga på bild i det ljuset dock! Nästa gång var Fuffens vaken och replikerade snabbt med att hugga Hugin i halsen. Tacksamt.

chikan
0

Igår kom det ett paket med posten. Katterna hjälpte nyfiket till att packa upp.

chikan
0

Husse! Skynda dig att bygga klart!

chikan
0

"vissa" fick klätterträdet att svaja en aning…

chikan
0

…så därför får vissa bantarmat på golvet medan andra får mycket smaskigare grejer (enligt vissa i alla fall) uppe på bordet.

chikan
0

De allra flesta bråken handlar om den här sängen (som jag ska byta ut tyget på fort som attan! Ryser när jag ser hur det skär sig mot mina gröna inredningsdetaljer och katternas vackra cremeröda nyanser).

Leffe
0
chikan
0

Ibland går Fuffens segrande ur striden, men har då oftast inte ro att sova utan ligger istället och blänger på Hugin som brukar gå till oss och fjäska istället! Funderar på om jag ska köpa en till så kan de ligga i varsin och blänga på varandra.

EvaG
0

Snart får vi se bilder där de ligger ihopslingrade och sover.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Lullan1
0

Gud så söta de är tillsammans! Hugin är så himla snygg!!! (förlåt mig Fuffens)

Natali
0

Jag tycker inte att det ser ut som om dom är ovänner…Dom ligger ju på varandra….Skrattande

Så glad jag är att få se bilder och uppdateringar hela tiden…

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

chikan
0

Nej ovänner är de inte, men inte vänner heller! Inte än i alla fall, men om de bara får reda ut vem som bestämmer så ska det nog gå bra hoppas och tror jag. På varandra ligger de bara när Fuffens försöker få Hugin att gå ur sängen. Men idag hittade vi en till elementsäng på torgmarknaden. Så klart ligger därför Hugin uppe i fönstret på en filt och Fuffens nere på golvet på rygg i solen och de båda elementsängarna är tomma. Attans att sambon tog med sig kameran när han gick hemifrån! Gudomligt söta är de.

Elica
0

lol! Samma händer här. Alltid när människn tror sig ha hittat något fiffigt för kattor hittar dom något annat som är fiffigare:-) Det låter och ser jättebra ut.

cherish
0

Härlig bildtråd! Fullkomligt skrattade mig nästan harmynt när jag såg bilden på Hugin hängande i klösträdet! Maken garvade gott oxå, han har ju träffat Hugin han med … Och jaaaa, dietmat gör honom kanske lite gott så att han orkar härja på med Fuffens sen. Förstår om Fuffens surar, en kompis som inte orkar hänga med i hans framfart! *fnissar gott*

Du ska se det kommer att gå såååå bra!! Några dagar till bara … ;) Lyckliga dig som har TVÅ cornishar .. jag har ju bara EN jag …. *suckar avis*

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

La_Joz
0

Åh, vilka härliga bilder! Nu har ju Isa TVÅ snyggingar att titta på på samma foto! Kanon!

Anna77
0

härliga bilder, kul att se!!

A-M.H
0

Ååååh tack tack tack för ännu en härlig bildbomb. Vad snygg han är Hugin, men Fuffens du är "min " pojke du. Puss till två killar som snart är bästisar.