Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningsresultat
Läst 288 ggr
cherish
0

Jösses, vilken helg! :)

Tänkte bara skriva några rader och berätta om resultaten för våra katter i helgen, Fylgias har nog redan berättat om sig så jag tar bara hur det gick för vår familj. Är helt färdig, har jobbat sen i fredags och kroppen bara värker. Satt till 20.30 igårkväll (alla hade gått) och sorterade alla nummer- och rasskyltar som assistenterna behövde på utställningen … ;)

Phoebe fick sina hett efterlängtade cert (CAGCIB) så nu har hon tagit hälften av de hon måste få - såååå härligt!!

Dreamy (vår europé) fick sina Ex 1 och blev NOM båda dagarna och i panel vann hon BIS Junior! :) Hon kom hem med två fina pokaler.

Baileys (dotterns huskatt) blev Nr 1 och NOM båda dagarna, klådd i panelen av sonens och hans kompis huskatt Piper. Hon blev oxå Nr 1 och NOM båda dagarna SAMT BIS Huskatt!!! Hon fick oxå två fina pokaler.

Paige (sonens europé) fick sina Ex 1 båda dagarna.

Så fort jag orkar ska jag se om det blev några bilder från utställningen, då lägger jag nog ut dem på min sajt www.shaneequas.com.

Line har oxå gått som medhjälpare till en assistent idag och har provat på det och tyckte det var jättekul! Det är en lycklig men trött familj som vilar sina ömma fötter ikväll …

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Lullan1
0

Grattis, vad roligt för er!

chikan
0

Å grattis! Det är så roligt att höra när det går bra för ifokusfolk! ÄVen fast jag fortfarande typ inte fattar nåt av alla förkortningar så blir jag alldeles till mig!

kissan78
0

Åhh vilka fina resultat för er!
Stort grattis!!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

La_Joz
0

Åh, så kul! Stort GRATTIS!!

AlexH
0

Grattis! Vad kul!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Fritz
0

Grattis!

RacerDonnans
0

Grattis än en gång!
Grattade ju även på plats!
Vi ses snart igen!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

A-M.H
0

Grattis ! Specialgrattis till Baileys från Alfpojken som kämpar på.Flört

smirik
0

Grattis grattis Glad

EvaG
0

Jättegrattis.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

LinusCRX
0

Grattis! Det blir till att ta med släpkärra nästa gång så ni får hem alla fina priserna Skrattande

ChatNu
0

GRATTIS!!!!Glad

Gittan
0

Grattis!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

cherish
0

Återigen, tack för alla gratulationer!!!

*fniss* Släpkärra …. ;) Ja fortsätter det så här blir det tufft att ta sig hem från utställningarna, det var rätt mycket saker att ta med hem från både VRK och SÖK, det är sant … :)

Baileys hälsar tillbaka till Alfiepojken!! *tass*

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com