God morgon 18 November 2011!
Fredag!
Snart på väg till jobbet!
Kattungarna har lärt sig äta kattsant och kissa i matskålen! Åh ljuva treveckorsungar! Jag får se till att ta lite nya kort på dem. Här är ett från förra veckan!
Ha en underbar dag och en fin helg!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
I dag kom barnen med skolskjutsen och är nog snart framme vid skolan. Själv ska jag in till kontoret och avsluta veckans arbete och ta hem nästa veckas hemarbete.
Hoppas ni får en trevlig dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgona alla.
Strax helg på riktigt. Även denna helg kommer att gå i rensningens och renoveringens tecken :( Så tråkigt - men skall huset kunna visas för mäklare så är det bäst att ligga i!
Skulle vilja ha en helg som de här två…. i njutningens och slapphetens tecken :)
*** Qui vivrqa verra ***
#3 Trevlig morgonsysselsättning.
Ja då har man sovit på natten. Lite trött så här på morgonkvisten. I kväll blir det dax att arbeta igen. Önskar er alla en trevlig dag.
Godmorgon
Åhh lille Dodge 
I dag är jag slöö, ska nog vila ett tag innan det är dags att hämta dottern och hennes kompis från skolan..sedan är det hem och fortsätta städa inför morgon dagen..
Ha en skön Fredag

God morgon
Här hemma började dagen som vanligt med först the på sängkanten sen lagom till kaffet kom det ett spännande telefonsamtal.Nu börjar dagens väntan.
I övrigt står inköp och en tur till Halkbanan i Västerås på dagens att göra lista.
Stolt ägare till tre La permer

Speciellt till Twiggys inlägg , ojoj.. men även till er andra.
Fredag, det finns inget bättre särskilt när mannen i mitt liv äntligen har ledig helg så att vi kan hinna göra saker tillsammans.
Mysig morgon med de 2 katterna, de är såå söta å sover under täcket i varsin säng men blir så glada över att se varandra på morgonen å börjar morgonen med bus uppepå täcket. Å va dett är kul att ha 2 katter istället för en. Vi alla ÄLSKAR vår Lillebror. Det syns att de trivs ihop.
Ha en trevlig helg alla glada rexmänniskor!
Vaknade med ryggskott, inte alls nåt vidare. Eller om det är träningsvärk.
Idag är det fredag och jag älskar fredag! Har beställt sushi som maken ska köpa med sig hem och sen blir det film och popcornkväll.
trevlig fredag allaihopa!

Dodge!! Man vill ju pussa honom gul och blå! 
Här har det bakats tårtbotten, geléhallonfluff och Marsmallowsfondant till sambons födelsedagstårta i morgon.
Ni skulle sett när jag fick för mig att knåda fondanten med händerna! Det slutade med att fondant, mitt hår, en kökshandduk, en visp och bunken satt klistrat på mina händer…och sen bestämde min ulltröja sig för att ärmarna satt lite för högt uppkavlade….ja…ni kan väl se bilden framför er nu. Det blev kranen för den fondanten. Bara att börja på en ny sats! Livsfarligt att göra…som superlim!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Idag är planen att jag ska städa lite här hemma, men planer är väldigt lätt att ändra på. Kan ju sätta mig på en stol och vänta på att städningsanfallet går över.
Sköt om er
Vilken morgon… Katterna har lekt med en bajsklutt över hela golvet i kök och hall. Lagom när golvet är rent så springer jag på en skerva från orkidé krukan sookie hade ner vid 6 imorse. Så då var det bara att börja torka blod. Ingen bra start, men känner mig kry och utan feber
Här delar vi sparkdräckt, senare blir det gäster, middag och vin